Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gjermund Østby ferdig i Vålerenga
#41
(07-01-2024, 05:50 PM)NilsDN Skreiv: Kan godt være det. Ikke vet jeg og det er den ene siden av saken.

Den andre er at de bruker 5 min på å avslutte et 25 år gammelt arbeidsforhold. Går ut og sier det skyldes behov for fornyelse når de kvitter seg med den keepertrener i Norge som har best track record. Fint at de har et program om hva det vil si å spille i Vålerenga. Men trenger de kanskje et om hvordan det skal ledes i Vålerenga også kanskje?

Nyheten her burde vært at klubben oh Gjermund sammen har blitt enige om å skille veier etter 25 år. Gjermund ønsket seg noen nye impulser og klubben ønsker ikke å stå i veien for han. De har derfor sammen blitt enige om å avslutte. Møt opp på neste hjemmekamp og vær med å hylle legenden.

Det vi hører er at Gjermund intetanende ble dratt inn i et møte og 5 minutter senere så var han uten jobb.


Det var vel Gjermund som ba om møtet. 
Og det var møtet som var kort
Kan ikke se for meg at selve avgjørelsen tok 5 minutter. 
Skulle helst sett han fortsette selv altså
Svar
#42
Jeg vet ikke hvem som ba om møtet. Men det er klubben som tar avgjørelsen, det er klubben som sier de ønsker å informere nå. På meg virker der da som det også er klubben som ber om møtet.

Nei, de bruker forhåpentligvis mer enn 5 min på selve avgjørelsen. Å formidle den, bakgrunnen for den inkludert å tilby 30% og bli enige om sluttpakke tok 5. i hvert fall i følge Gjermund.

Sett fra utsiden har Gjermund vært en suksess. Fra innsiden vet jeg ikke. Så selve avgjørelsen og bakgrunn for det vet jeg ikke noe om. Måten avgjørelsen ble formidlet på virker i hvert fall å være under enhver kritikk tatt i betraktning lang fartstid, alder og åpenbare resultater.
Svar
#43
Hvordan mener du avgjørelsen burde blitt formidlet?
Svar
#44
(07-01-2024, 09:00 PM)Ulf Bøtta Johansen Skreiv: Hvordan mener du avgjørelsen burde blitt formidlet?

På en bedre måte. Hva tenker du selv om saken?
Svar
#45
David Ribeiro og Trond Fredriksen blir med videre, mens Jan Frode Nornes har takket ja til sivil jobb

https://www.vif-fotball.no/nyheter/forle...vmAqlbJbPg
Svar
#46
(07-01-2024, 05:50 PM)NilsDN Skreiv: Kan godt være det. Ikke vet jeg og det er den ene siden av saken.

Den andre er at de bruker 5 min på å avslutte et 25 år gammelt arbeidsforhold. Går ut og sier det skyldes behov for fornyelse når de kvitter seg med den keepertrener i Norge som har best track record. Fint at de har et program om hva det vil si å spille i Vålerenga. Men trenger de kanskje et om hvordan det skal ledes i Vålerenga også kanskje?

Nyheten her burde vært at klubben oh Gjermund sammen har blitt enige om å skille veier etter 25 år. Gjermund ønsket seg noen nye impulser og klubben ønsker ikke å stå i veien for han. De har derfor sammen blitt enige om å avslutte. Møt opp på neste hjemmekamp og vær med å hylle legenden.

Det vi hører er at Gjermund intetanende ble dratt inn i et møte og 5 minutter senere så var han uten jobb.

Godt oppsummert, klasse, din penn er også sterk. Takk.

Nå, et eksempel på folk, som ikke innehar klasse. Eller som behandler klubblegender som søppel. Historieløst. Sjelløst, ikke basert på logikk. Jeg tviler på at Gjermund skal ha begått en Bohinen.

"- Dersom Gjernund hadde ønsket et annet tidspunkt må han uttrykke det. Men det har han ikke gjort. Kun fortalt om dårlig prosess uten å utdype hva han legger i det"  Hva har du gjort for klubben, Jokke? Vi rykka ned med deg, ikke glem det, før du og Graff blir høye på dere sjøl.? Vi spiller i OBOS og det eneste som har vært en konstant positiv faktor for klubben i 25 år. Det ditcher man etter 5 minutter, way to go, not.

"- Jeg ble lei meg. Det er spesielt å ikke føle seg ønsket lenger, etter så mange år. Det gjør noe med følelsene. Det må jeg innrømme."

Seriøst, Graff og Jokke. Dersom det er tordenvær. Så må dere begge tenke seriøst på å holde dere spesielt lavt i terrenget. Ikke vær ute i båt, liksom. Karma is a bitch!, som dem sier, noen steder.

Ønsker forøvrig å takke Nordnes for innsatsen, han er den eneste Enga treneren med 100% win rate. Lykke til med nye utfordringer i Skien.

https://www.dagbladet.no/sport/ferdig-bl...g/81607605

https://www.vif-fotball.no/nyheter/forle...-valerenga
Svar
#47
Hyllest til en topp trener mot Raufoss!!

https://www.vif-fotball.no/nyheter/legen...5zJBUlG0mg

Hyllest til en topp trener mot Raufoss!!
Svar
#48
Noen som vet om det blir noe Gjermund-tifo?
Svar
#49
(08-08-2024, 08:42 AM)Ingar Skreiv: Noen som vet om det blir noe Gjermund-tifo?

Det ville vel ikke blitt informert om på et offentlig forum.
Svar
#50
(08-08-2024, 08:42 AM)Ingar Skreiv: Noen som vet om det blir noe Gjermund-tifo?

På Facebook sa dem at dem trodde det.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 5 Gjest(er)