Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 2 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(12-06-2024, 07:06 PM)blaarizla Skreiv: Det ble sagt på fotball.tv i dag at vi muligens må selge før vi kan hente inn nye.

Visstnok er vi åpne for å selge Jones hvis vi får rundt 50MNOK+. Celta Vigo har vist interesse.

(12-06-2024, 04:22 PM)eskovd Skreiv: En liten fugl hvisket meg i øret at vi også er interessert i en spiller fra obos. midtbane/ving som visstnok har forhørt oss om, er også orginalt Oslo gutt så om det blir noe av (vet ikke hvor langt vi strekker oss her) er det et veldig godt tilskudd.

Gått gjennom årets OBOS-tropper, og det er egentlig bare 3stk som passer beskrivelsen.

Bo Hegland
Aksel Baran Potur
Rasmus Eggen Vinge

Egentlig synes jeg mest om Hegland av disse, men hvis vi mister Jones, kunne jeg gjerne tenkt meg Eggen Vinge som erstatter.
Potur har jeg sett veldig lite av.

Olderheim er fra Asker. Det kan vel regnes som Stor-Oslo.
Svar
Bytter vi Jones med Eggen Vinge uten at det skjer noe mer begynner det å lukte faretruende nedrykk.
Svar
Hvis vi må selge før vi kjøper så er det på tide å vekke Trøim. 50 mill for Jones er vel uansett helt greit. Han er her på lånt tid uansett og 50+ virker vel som en helt grei pris.
Svar
(12-07-2024, 12:27 PM)NilsDN Skreiv: Hvis vi må selge før vi kjøper så er det på tide å vekke Trøim. 50 mill for Jones er vel uansett helt greit. Han er her på lånt tid uansett og 50+ virker vel som en helt grei pris.

Synes klubben uttaler dette om å selge først hver sesong.
Kan være det er strategi, som at klubben alltid sier "ingen kommentar" når det blir spurt om spesifikke rykter..

Jones er selvsagt i klubben på lånt tid, men dersom han får en knallsterk vårsesong så blir han desto dyrere....
Svar
(12-06-2024, 10:50 PM)Majorstuen Skreiv:
(12-06-2024, 07:06 PM)blaarizla Skreiv: Det ble sagt på fotball.tv i dag at vi muligens må selge før vi kan hente inn nye.

Visstnok er vi åpne for å selge Jones hvis vi får rundt 50MNOK+. Celta Vigo har vist interesse.

(12-06-2024, 04:22 PM)eskovd Skreiv: En liten fugl hvisket meg i øret at vi også er interessert i en spiller fra obos. midtbane/ving som visstnok har forhørt oss om, er også orginalt Oslo gutt så om det blir noe av (vet ikke hvor langt vi strekker oss her) er det et veldig godt tilskudd.

Gått gjennom årets OBOS-tropper, og det er egentlig bare 3stk som passer beskrivelsen.

Bo Hegland
Aksel Baran Potur
Rasmus Eggen Vinge

Egentlig synes jeg mest om Hegland av disse, men hvis vi mister Jones, kunne jeg gjerne tenkt meg Eggen Vinge som erstatter.
Potur har jeg sett veldig lite av.

Olderheim er fra Asker. Det kan vel regnes som Stor-Oslo.

"Originalt Oslo-gutt", skrives det, så da regner jeg med det er snakk om en som er oppvokst i Oslo kommune. Men for all del, sier ikke nei takk til Olderheim eller Spiten-Nysæter.
Svar
(12-07-2024, 01:09 PM)Loffen Skreiv:
(12-07-2024, 12:27 PM)NilsDN Skreiv: Hvis vi må selge før vi kjøper så er det på tide å vekke Trøim. 50 mill for Jones er vel uansett helt greit. Han er her på lånt tid uansett og 50+ virker vel som en helt grei pris.

Synes klubben uttaler dette om å selge først hver sesong.
Kan være det er strategi, som at klubben alltid sier "ingen kommentar" når det blir spurt om spesifikke rykter..

Jones er selvsagt i klubben på lånt tid, men dersom han får en knallsterk vårsesong så blir han desto dyrere....

Eller han brekker beinet og vi får ingen ting. 50 + en ovegangsklausul kan fort bety 75-80 for han til sammen. Det er lite trolig han blir verdt så utrolig mye mer. Og hvis det betyr 3-4 gode inn så tror jeg vi kommer bedre ut av det totalt sett.
Svar
Helt klart!
50 pluss fra obos er mer en godkjent. 3-4 nye inn kan bety forskjellen på topp 6 og kvalikk.
Svar
Blir skikkelig overraska om vi får 50+ for noen av spillerne våre nå uten at det er mange forbehold i budet, typ etter så mange mål, landskamper eller annet.
Da er salg selvsagt en no brainer.
Vi er en selgende klubb, men at økonomien er så ille nå skulle man ikke tro. Vi har jo slanka troppen med blant annet idumba og Kamara og sikkert snart Ofkir. Vi har økt inntektene med opprykk det selges masse sesongkort og er mye entusiasme så da frister det mer å investere i oss. Jeg tror ikke vi har flust av penger på bok, men at noen må ut før inn høres rart ut.
Svar
Hvorfor det? Hvis Sogndal kan selge en fra OBOS for 35, så kan vi selge en for 50. 4-5 millioner Euro er ikke akkurat en stor sum for en del klubber.
Svar
Med de summene norske klubber selger for, er 50 mill+ et minimum for våre beste. Med E-cup i fremtiden og prestasjoner der, selger også vi for 100+.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Oldtimer, 37 Gjest(er)