Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VAR Tråden
Flertallet av norske toppklubber vil avskaffe VAR. Cato Haug i Norsk Toppfotball vil ikke svare på om de følger klubbene.
Svar
(01-15-2025, 03:08 PM)Glennsoe Skreiv: Flertallet av norske toppklubber vil avskaffe VAR. Cato Haug i Norsk Toppfotball vil ikke svare på om de følger klubbene.

Er litt interessant å se på styret i Norsk Toppfotball og da.

Sarpsborg (for), Glimt (mot, men for), Godset (mot), Viking (mot), AaFK (for), FFK (for), Odd (mot) og Ranheim (for). I tillegg har vel Cato Haug dobbeltstemme ved stemmelikhet sannsynligvis. Så det da er 4+ antakeligvis dobbeltstemme  som er fra klubber som er for, 4 fra klubber som er mot. Og siden Glimt gir faen i sine medlemmer, så er det flertall for VAR i styret i NTF, enten det er 4+1/4 eller 5/3.

Det er i hvert fall et visst grunnlag for konspiratorisk å tenke at dette styret fint kan velge å støtte VAR, til tross for at medlemmene er mot.
Svar
Tipper første serierunde blir katastrofe om det spilles med VAR.
Svar
Bill Koch og Bokløv.
Verden går framover.
Skal vi også si nei takk, til spill i Europa?
Der er det VAR. Ingen valg. Hjelper ikke med fiskeboller etc.
Hvem vil være dommer uten VAR?
Svar
(01-16-2025, 07:51 AM)ForrestGump Skreiv: Bill Koch og Bokløv.
Verden går framover.

Det går fint i Sverige.

Svenske lag er med i Europa.

Svenske dommere dømmer i Europa.

99% av dommere i Norge vil uansett aldri ha VAR. 95% har ikke engang linjedommere. VAR på TV-kamper øker forventningene også til disse. Min påstand er at VAR vil føre til vesentlig dårligere arbeidsforhold til disse.
Svar
(03-20-2024, 02:52 PM)mestah Skreiv:
(03-20-2024, 02:13 PM)Stenzenga Skreiv:
(03-20-2024, 02:10 PM)NilsDN Skreiv: Mye vil ha mer Stenzenga. Noen håp om en stopper også, eller kommer det ikke flere nå?

Tviler

Da syntes jeg vi har ganske tynn dekning i forsvar, også i år. Hva gjør vi om KO og HK er skadet samtidig?

(01-16-2025, 02:30 PM)idle76 Skreiv:
Verden går framover.

Det går fint i Sverige.

99% av dommere i Norge vil uansett aldri ha VAR. 95% har ikke engang linjedommere. VAR på TV-kamper øker forventningene også til disse. Min påstand er at VAR vil føre til vesentlig dårligere arbeidsforhold til disse.

Vel, fleste dommerne jeg har hørt uttale seg er positive til VAR…
Svar
(01-16-2025, 02:37 PM)Theo 66 Skreiv:
(03-20-2024, 02:52 PM)mestah Skreiv:
(03-20-2024, 02:13 PM)Stenzenga Skreiv:
(03-20-2024, 02:10 PM)NilsDN Skreiv: Mye vil ha mer Stenzenga. Noen håp om en stopper også, eller kommer det ikke flere nå?

Tviler

Da syntes jeg vi har ganske tynn dekning i forsvar, også i år. Hva gjør vi om KO og HK er skadet samtidig?

(01-16-2025, 02:30 PM)idle76 Skreiv:
Verden går framover.

Det går fint i Sverige.

Vel, fleste dommerne jeg har hørt uttale seg er positive til VAR…

Det kan være, men hvilke er dette da? Tobben som dømmer 6.div eller bare "Elitedommerne" fra Eliteserien og OBOS?
Svar
[quote pid="10851" dateline="1737030648"]
 Min påstand er at VAR vil føre til vesentlig dårligere arbeidsforhold til disse.
[/quote]

Det er direkte feil
Svar
(01-16-2025, 02:38 PM)Wild Touch Skreiv: [quote pid="10851" dateline="1737030648"]
 Min påstand er at VAR vil føre til vesentlig dårligere arbeidsforhold til disse.

Det er direkte feil
[/quote]

Oi, det var et godt argument med grundig understøttelse Rolleyes . Du kan i det minste prøve med en logisk tankerekke?
Svar
Har du ikke lest om denne saken?? Dommerene omfavner VAR. Mindre fokus på dem, og lettere å gjøre riktige avgjørelser. Har stått om det i aviser, og er ikke noe hemlighet. Jeg kan jo kontre å spørre deg om hvor din "grundige understøttelse" er? Du skriver "VAR vil føre til dårligere arbeidsforhold for dommerene". Hva underbygger du det med?

Sorry, men som.man roper i skogen får man svar.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)