Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 2 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(12-01-2024, 07:52 PM)blaarizla Skreiv: Sitter og ser Brann - Viking. Om vi skal konkurrere med disse neste sesong, tror jeg vi må oppgradere en del posisjoner.

Ja, det tror jeg også.

Nå har vi lekt utviklingsklubb noen år, den strategien brukte bare 3 sesonger på å ta oss fra medalje og til OBOS. 5 år er lenge å gå å huske på hvor god man må være for å sloss i toppen av serien, men vi må nok bare bite i det sure eplet og innse at vi må få litt bakkekontakt igjen. Skal vi prioritere å legge forholdene til rette for unge spillere kunne vi like gjerne bare blitt i OBOS. Da er vi en utviklingsklubb.

Vi vet hvor lista ligger, om ikke nødvendigivs alle supporterne, så i hvert fall trenere og sportssjef. Det laget som kommer opp er pr i dag sannsynligvis svakere enn det som rykket ned. Supportere som tror vi bare skal opp i toppen med det laget vi har, lurer seg selv. Det er som å tro på julenissen. Viking, Molde, Brann, RBK og Glimt kan vi bare glemme neste år. Sannsynligvis får vi også noen lag fra gruppa FFK, Godset, Tromsø og Sarpsborg over oss også. Den troppen, som den er i dag, tror jeg skal være veldig fornøyd om de klarer en 10.plass. Veldig fornøyd.

Nå er ikke nødvendigvis vi uenige Blaarizla. Jeg siterer deg bare fordi jeg er enig i observasjonen din. Men til de som går rundt å tror at 2023 bare var en glipp, de bør tro om igjen. Det må gjøres en del valg som kanskje fører til kjipe valg for enkelte spillere. Det må vi tåle for å utvikle oss videre som klubb, det er faktisk helt nødvendig.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av NilsDN - 12-02-2024, 12:37 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: mtjoh, 31 Gjest(er)