12-19-2024, 05:35 PM
(12-19-2024, 04:59 PM)Bohem33 Skreiv:(12-19-2024, 03:40 PM)NilsDN Skreiv:(12-19-2024, 03:10 PM)Bohem33 Skreiv: Jeg har vel så stor tro på at spilleren som glapp var Tobias Anker som gikk til Sirius for 4 mill.
Timingen stemmer ikke. Sirius gikk ut med signeringen 5.desember. Podcasten med Jokke er spilt inn en uke senere og der sa han vel at spilleren glapp i går. Men da hadde altså Anker vært klar for Sirius en snau uke allerede. Det utelukker så klart ikke at ikke Anker også har glippet da. Men det er neppe han han prater om, eller så sliter han veldig med å skille dagene fra hverandre.
Oi, det var et veldig godt poeng ja. Da har du selvsagt rett i at det ikke kan være han.
Da gir Felchner mer mening. Men da spørs det om de regnet med at de ville fått han for 3,5 da eller man følte at galoppen var i gang og at han uansett ikke var verdt mer enn 3 og det er jo et spørsmål om videresalg og andre klausuler.
Det høres jo ikke ut som vi har veldig mye å handle for i hvert fall ikke før salg. Men litt rart kan man jo tenke at det er da.
Jeg håper jo at vi klarer å skrape fram noen kroner til forsterkninger. Stallen vi har per nå ville ikke gjort det så godt i eliten tror jeg. Særlig ikke med tanke på hvor tynne vi er deffensivt.
Det kan være han, men det kan like gjerne være en østerriker som har gått til en annen østerisk klubb. Eller en spiller som rett og slett blir værende der han er. Tviler på vi finner ut av det og det er uansett ikke så farlig.
Jeg tviler på at det var Falchener da. Da hadde vi hatt to utviklingsspillere på stopperplass. Det heller stemmer ikke helt med timingen. Med tanke på at Jarl blir 25 i januar, Kiil Olsen blir 24 i mai og Alexander Hammer Kjelsen blir 19 i januar så tror jeg vel vi er interessert i en litt mer ferdigvare på stopperplass.
Hvis vi først skal rote litt i midtstoppere vi har vært interssert i før så var jo Aleksandre Kalandadze aktuell før sesongen i år. 23 år gammel midtstopper, kaptein på Dinamo Tblisi og med et par landskamper for Georgia. Kan vel like gjerne vært han som noen andre? Den gangen så ble det sagt det kunne være aktuelt igjen i sommervinduet (som var). Det skjedde jo som vi vet ikke, så kan vel hende vi har prøvd oss igjen?
https://www.tv2.no/sport/valerenga-smell.../16477048/