02-10-2025, 01:18 PM
(02-10-2025, 12:33 PM)Leksa Skreiv:(02-10-2025, 12:21 PM)JackBlack Skreiv:(02-10-2025, 12:19 AM)papajoao Skreiv:(02-09-2025, 11:43 PM)Kriger'n Skreiv:(02-09-2025, 05:46 PM)hmchrist Skreiv: Da er det vel lite som tyder på at Borch blir solgt før sesongen starter... Og det er det gjerne delte meninger om på forumet her, og jeg er nok blant de som er mest glad for akkurat det.
Synes denne er vanskelig.
Borch ER Vålerenga. Han bidrar vanvittig mye utenomsportslig, det er en fyr alle liker, det er en fyr alle vil godt.
Dessverre etter min mening er Borch rett og slett for treg.
Ikke bare når det gjelder fart i løping, men også spilleforståelse, gjennombruddshissighet, dirigere presspill.
Så er hans største akilleshel tempo uten ball.
Borch er fantastisk, han er den beste representanten for klubben, men dessverre ikke god nok.
Og dessverre er det mye grunnet skaden han hadde...
Jeg personlig håper Borch blir i klubben, samtidig håper jeg sportslig vi har MYE bedre alternativer på høyreback.
Også mener jeg det er på tide å gi Bjørdal kapteinsbindet på fast basis.
Bjørdal har vært vår beste og viktigste spiller siden han kom i 2020.
Gi mannen en 5 årskontrakt samt kapteinsbind så har vi en trygg leder som alltid vil gi alt de neste 5 årene.
Vel, det er enstemmighet blant analytikere om at Borch var den beste spilleren i hele OBOS. Hans defensive prestasjon har trukket mye oppmerksomhet, så han ville være nærmere å forlate for å være for god enn ikke god nok.
Merkelig nok er han høyt vurdert blant fagfolk (speidere, trenere), mens ikke fult så høyt blant synserne.
Spesielt pussig når folk begynner å ta frem kroppspråket hans som et bevis for at vistnok selv skal vite at han ikke er god nok.
Selvfølgelig vanskelig for meg å se hva som foregår inne i skallen hans. Kroppsspråk er det tydeligste språket og jeg synes ikke det oser selvtillit av fyren. Skulle gjerne sett han med kassa litt mer frem som kaptein i kamper. På den annen side er det få som viser med kroppsspråket sitt at han elsker VIF mer enn Borch. Uansett, jeg synes ofte man kan lese på spillernes kroppsspråk hva slags innstilling de har til omgivelsen på banen. Der av «han er på i dag»..
sorry ass.
Dette er synsing med meget svakt empirisk grunnlag.