(03-27-2025, 01:56 PM)Østenga Skreiv:(03-27-2025, 01:51 PM)Stenzenga Skreiv: Rabona tar jo feil hele jævla tida da, men ja det de sier er ikke feil
Kan si så mye som at landet spilleren kommer fra, er et land vi har vært fornøyde med tidligere
En spiller som skal potensielt erstatte Riisnæs, eller den siste midtstopperen vi behøver?
Ut fra hvordan jeg klarer å tolke info her og der.
Vi ser på en spiss i Danmark.
Vi ser på 2 spillere, en stopper og en spiss.
En av dem er dansk, den andre østeuropeer.
Østeuropeer er fra et land vi har vært fornøyd med før. Bojan og Ilic er serbere. Kan ikke komme på så mange østeuropeere her siden Lekjacks egentlig. Jeg regner med at mange ikke var utrolig imponert of polske Sebastian Mila og noen flere kommer jeg ikke på i farta.
Hvis stopperen er serber så kan det være Ivancevic som var på lån i Odd i hele fjor. Spiller for Odense på nivå 2 i Danmark.
Det virker jo ikke sånn all verdens imponerende. Spilte 13 kamper for Odd i fjor. Og spiller vel litt for Odense nå. Det virker mer som en nødløsning for å tette hullet etter Hammer Kjelsen.
Hvis stopperen er dansk blir det litt verre. Det er, naturlig nok, en del danske midtstoppere i Danmark. Men det finnes ingen serbiske spisser i Danmark i øyeblikket, i hvert fall i følge Transfermarkt. Men det kan jo være at vi ser etter en serbisk stopper, men ikke i Danmark. Og da er lista nok litt lengre ja. Spissen har jeg hørt spiller i Danmark. Vet ikke om det var her eller et annet sted, kan ha vært X eller Bsky.
Så dansk spiss fra dansk klubb da. Og serbisk stopper. Har på følelsen det kan være Ivancevic. Litt ut og inn av laget for en klubb som er på vei opp i dansk Superliga igjen. Det høres akkurat ut som noe vi kunne finne på.
Og jeg tror spissen er en spiller vi faktisk ønsker oss som en reell forsterkning. Mens stopperen mer skal inn og sikre bredden i troppen.