Trådvurdering:
  • 5 stemmer - 4 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(03-27-2025, 02:54 PM)Stenzenga Skreiv:
(03-27-2025, 02:50 PM)Paulinho Skreiv:
(03-27-2025, 02:15 PM)Stenzenga Skreiv: Ser lite sannsynlig ut pdd ja

Vi ønsker 25/30
Setter stor pris på dine innlegg her på forumet Stenzenga.  Ofte har det du har sagt vist deg å slå til. Men hvor lurt er det å skrive at "vi ønsker 25/30".   Er jo en viss mulighet for at noen i Bodø-leiren følger med her. Kanskje ikke så lurt å si for mye om hva vi kan akseptere?.....Hvis vi potensielt kan få 50?

De sier nok til Bodø hva vi ønsker altså, men skjønner hvor du vil.
Er det mulighet for at vi henter noen selvom vi ikke selger Riisnæs?
Svar
Dumt Glimt sendte Mikkelsen til Tromsø da.
Mikkelsen pluss 20 millioner hadde kanskje vært greit.
Svar
(03-27-2025, 01:56 PM)Østenga Skreiv:
(03-27-2025, 01:51 PM)Stenzenga Skreiv: Rabona tar jo feil hele jævla tida da, men ja det de sier er ikke feil

Kan si så mye som at landet spilleren kommer fra, er et land vi har vært fornøyde med tidligere

En spiller som skal potensielt erstatte Riisnæs, eller den siste midtstopperen vi behøver?

Ut fra hvordan jeg klarer å tolke info her og der.

Vi ser på en spiss i Danmark.
Vi ser på 2 spillere, en stopper og en spiss.
En av dem er dansk, den andre østeuropeer.
Østeuropeer er fra et land vi har vært fornøyd med før. Bojan og Ilic er serbere. Kan ikke komme på så mange østeuropeere her siden Lekjacks egentlig. Jeg regner med at mange ikke var utrolig imponert of polske Sebastian Mila og noen flere kommer jeg ikke på i farta.

Hvis stopperen er serber så kan det være Ivancevic som var på lån i Odd i hele fjor. Spiller for Odense på nivå 2 i Danmark.
Det virker jo ikke sånn all verdens imponerende. Spilte 13 kamper for Odd i fjor. Og spiller vel litt for Odense nå. Det virker mer som en nødløsning for å tette hullet etter Hammer Kjelsen.

Hvis stopperen er dansk blir det litt verre. Det er, naturlig nok, en del danske midtstoppere i Danmark. Men det finnes ingen serbiske spisser i Danmark i øyeblikket, i hvert fall i følge Transfermarkt. Men det kan jo være at vi ser etter en serbisk stopper, men ikke i Danmark. Og da er lista nok litt lengre ja. Spissen har jeg hørt spiller i Danmark. Vet ikke om det var her eller et annet sted, kan ha vært X eller Bsky.

Så dansk spiss fra dansk klubb da. Og serbisk stopper. Har på følelsen det kan være Ivancevic. Litt ut og inn av laget for en klubb som er på vei opp i dansk Superliga igjen. Det høres akkurat ut som noe vi kunne finne på.

Og jeg tror spissen er en spiller vi faktisk ønsker oss som en reell forsterkning. Mens stopperen mer skal inn og sikre bredden i troppen.
Svar
Er det ikke litt rar vi ser på spiss, som vi allerede har 2 av?
Om Risnæs går (heldigvis langt fra sikkert) trenger vi hans erstatter på kant. Ellers sitter vi med Torvaldsen, Sørensen og Obasi.
Forsvinner Reijks eller Brajanac er det selvsagt en annen sak, men 3 midtspisser er jo bare tull!
Svar
(03-27-2025, 03:55 PM)Hvalkjøtt Skreiv: Er det ikke litt rar vi ser på spiss, som vi allerede har 2 av?
Om Risnæs går (heldigvis langt fra sikkert) trenger vi hans erstatter på kant. Ellers sitter vi med Torvaldsen, Sørensen og Obasi. 
Forsvinner Reijks eller Brajanac er det selvsagt en annen sak, men 3 midtspisser er jo bare tull!

3 midtspisser er ikke bare tull. Men 3 utenlandske midtspisser og 10 utenlandske spillere er. 

Rijks ut på lån er midt tips. 

Er i hvert fall bra de har skjønt at vi trenger en spiss. Så er jeg litt mindre imponert over tidspunktet det de skjønte det på.
Svar
TV 2 erfarer: VIF avslo Glimt-bud - stillstand i forhandlinger!
Torsdag formiddag får TV 2 opplyst at det - slik saken står nå - neppe blir noe av.

VIF har jaktet en erstatter fra Danmark, men ifølge TV 2s opplysninger er partene så langt unna hverandre at det blir sett på som usannsynlig at det skjer.

Det betyr at VIFs beskjed til Glimt onsdag er krystallklar: Skal Magnus Riisnæs slippes på overgangsvinduets siste dag, må Glimt bla opp langt mer enn de hittil har signalisert at de ønsker.

https://www.tv2.no/sport/fotball/elitese.../17595330/
Svar
(03-27-2025, 04:30 PM)engaman Skreiv: TV 2 erfarer: VIF avslo Glimt-bud - stillstand i forhandlinger!
Torsdag formiddag får TV 2 opplyst at det - slik saken står nå - neppe blir noe av.

VIF har jaktet en erstatter fra Danmark, men ifølge TV 2s opplysninger er partene så langt unna hverandre at det blir sett på som usannsynlig at det skjer.

Det betyr at VIFs beskjed til Glimt onsdag er krystallklar: Skal Magnus Riisnæs slippes på overgangsvinduets siste dag, må Glimt bla opp langt mer enn de hittil har signalisert at de ønsker.

https://www.tv2.no/sport/fotball/elitese.../17595330/

Synes det høres bra ut jeg og ganske likt som da de prøvde å kjøpe Illic og Udahl. 

Selvfølgelig skal vi selge til Glimt om vi mener at vi er tjent med det, men selvfølgelig skal vi ikke selge om vi ikke føler det. 

Spørsmålet er om det skaper noen uro dersom det ikke blir noe av. Skal man tro sakene i media så har vi signalisert at vi ikke er helt fornøyd med midt spissene eller forsvarerne som er her. 

Så blir det spennende hvordan Bodø reagerer da. Vil de virkelig ha han øker de nok budet med 5-10 mill. 
Da blir fort utfallet et annet. 
Jeg håper ikke at det er i kveld at Jokke har tenkt å avspassere for å dra på date. Det kan bli en travel dag for han. 

Nå gjelder det å pleie kontakten med vaskedama på Valle og følge med på deadline day sendingen.
Svar
Selv om de øker budet med 10 mill, skal vi avslå. Det sender helt jævlige signaler, å selge til de nå rett før seriestart. Celta dukket plutselig opp, og ga oss 50 millioner. Det samme kan skje her, og vi MÅ ikke selge nå.
Svar
(03-27-2025, 04:45 PM)Bohem33 Skreiv: Selvfølgelig skal vi selge til Glimt om vi mener at vi er tjent med det, men selvfølgelig skal vi ikke selge om vi ikke føler det. 

Er egentlig helt uenig. Vi skal ikke selge våre spillere til dem. De er interessert i spillere som også er aktuelle for internasjonale overganger. Da synes jeg vi selger ut av landet 10 av 10 ganger. Og skal vi likevel gjøre det så er det internasjonal pris, som i det tilfellet her er 40-50 millioner.

Vi trenger ikke selge, det er timer igjen til overgangsvinduet stenger og det her er 100% bare tull og nonsens.
Svar
Tipper Jonsson har bedre track på dette enn oss. Vi vet jo ikke hva som er sagt av Riisnæs, hva det egentlige budet er, og videresalg bonuser. Han har jo tilgode å "rule" i eliteserien også. Tviler dem lar han gå, med mindre dem ser en sjangs til å tjene både økonomisk og sportslig.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Mannenigata, 12 Gjest(er)