Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
#54
(Igår, 10:07 AM)mestah Skreiv: Jeg tror ikke Fredrik Holme er god nok til at han kan løfte laget vårt. Og tror ikke han vil være fornøyd med å være benksliter. På midtstopperplass kunne jeg tenkt meg et rutinert alternativ som er ok med å være fjerdevalg, og samtidig kan lære KO, Jarl og AHK en ting eller to.

Ser at flere sammenligner Brajanac med Ilic her. Det er nok urealistisk å tro at vi skal hente en ny Ilic. JJ traff veldig bra på den overgangen, men sjansen for å treffe så godt igjen er meget liten. Gode spisser er vel ikke akkurat noe det kryr av i toppfotballen for tiden heller. Det er få av de, og de er gjerne veldig dyre.

Defensivt så mener vi bør ha en stopper og back som går rett inn på laget som klare førstevalg. Ikke som en back-up. Så blir det konkurranse om plassene. Vi skal møte langt bedre offensive lag i 2025 og forsvaret må oppgraderes. Mulig ikke Holme er god nok i den kategorien der, men har imponert både med fysikk og ro med ball i de kampene jeg har sett han. Tipper vi har på plass minst to spillere innen jul.
Svar


Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av VIF123 - 7 timer siden

Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: hmchrist, 5 Gjest(er)