Avstemning Hva tror du om søndagskampen?
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
Endelig tre poeng
22.64%
24 22.64%
Hjemmespøkelse fortsetter det ender uavgjort
6.60%
7 6.60%
Grøss og gru vi taper
4.72%
5 4.72%
Rijks skårer i sin andre kamp på rad
11.32%
12 11.32%
Riisnæs får målpoeng igjen (3 sist)
19.81%
21 19.81%
Sjøeng holder buret rent
10.38%
11 10.38%
Over 11 000 solgte billetter
13.21%
14 13.21%
Over 13 000 solgte billetter
0%
0 0%
Noen blir utvist
2.83%
3 2.83%
Håkans skårer det første målet
8.49%
9 8.49%
Totalt 106 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamtråd Enga-Stabæk Søn kl 17.00 Og hva tror du om årets kanskje viktigste kamp?
#81
Myhre mener måten vi spiller på fungerer, det er faktisk regelrett skremmende
Svar
#82
Det er så dårlig. Så skuffende. Bakke virker ikke å ha dette laget klart til å kjempe om opprykk. Hverken taktisk, fysisk eller mentalt.

Bakke begynte svakt i OBOS i 2020 også. LSK vant kun tre av de første ti kampene, og tok kun 13 poeng.
Det endte dog med 57 poeng og andreplass.

Jeg er så skuffa, men det er ikke over.
Svar
#83
Virket siste halvtimen som til og med Østblokka ga opp. De har jo tidligere fremstått som Bakkes tvillingsjeler - helt upåvirket av hva som skjer på banen har de fortsatt med sine evighetssanger og tromming. Er ikke den største fan av trommer på fotballkamp så klager ikke over at akkurat trommene forstummet, men likevel litt spesielt å gå fra høylydt introvert sang til (nesten) øredøvende introvert stillhet så raskt… Mulig også Østblokka har en toleransegrense for hva slags søppel de kan synge til. Bra for dem.
Svar
#84
(04-14-2024, 11:52 AM)FuriousMachine Skreiv: Første kamp på stadion siden jeg ble "dårlig til beins" for fem år siden, så å si at jeg gleder meg faller i kategorien "massivt understatement". Fint vær er det også! Tør ikke håpe på noe bedre enn uavgjort (tipper 0-0), men som ihuga pessimist så blir man oftere gledelig overrasket enn skuffet så forhåpentligvis er dette en dag for gledelige overraskelser.

Det var helt herlig å være på kamp igjen! Jeg storkoste meg, i hvert fall frem til kampen begynte; da gikk det rasende fort nedover, gitt ;-)
Jeg var visst ikke pessimistisk nok, men vanskelig å si hva man skulle hatt som utgangspunkt for å bli gledelig overrasket over dette utfallet... 

Det var solid nivåforskjell på lagene i dag, ingen som helst tvil om det og dette blir nok et tøft år.. Skremmende hvor svakt dette laget er. Bare å krysse fingrene for at brorparten av de andre lagene er enda svakere, men vi skal få det tøft mot de lagene som har Eliteserieambisjoner er jeg redd.

Ettersom måten laget fremstod på ikke var så fryktelig annerledes enn de gjorde i hele fjor så frikjenner jeg meg selv fra å ha jinxa laget ved å stille på kamp og har derfor tenkt å vende tilbake til Intility 4 mai
Svar
#85
Spillerne våre beviste jo dessverre ifjor at de holder obosnivå og rykket ned. Vi mangler kvalitet i de fleste ledd og har svært få spillere som er i klassen over obosnivå og som kan prege/bikke kampene i vår favør. De vi har er Håkans, Riisnæs og muligens Bjørdal og Sjøeng. Når de ikke har dagen eller er ute sliter vi mot de fleste lagene.

JJ mislyktes med å hente klare forsterkninger inn før sesongen, og de nye som har kommet må vel få litt mere tid.. men er skeptisk. I sommervinduet bør JJ levere, ellers er det tilbake til kommentatorjobb på TV2! Jeg etterlyser også engasjement/endring fra trenerne når laget sliter. Frustrerende å se Bakke&co kun sitte der å stirre i skjermene sine. Brøl ut og gi klare direksjoner hvis de har mottiltak å komme med i det minste.

Idag burde vi strengt tatt startet med Riisnæs, Borch og muligens Kamara, men de er kanskje ikke 100%restituert etter skade? Lover ikke bra dette og en ting er sikkert.. henter vi ikke inn klare forsterkninger i sommervinduet eller får spilt inn en formasjon spillertroppen vår passer til og vi klarer opprykk forsvinner Riisnæs og Håkans etter sesongen.. og da er det OBOS permanent på oss!
Svar
#86
Kamara? Så du hva han bidro med da han kom innpå? Ingenting, hadde vært bedre med nederlenderen på banen, han jobbet ihvertfall!
Svar
#87
Laget virker som en våt fyrstikk. Omtrent ingen tenning... Er de for dårlig trent eller? Jeg elsker fotball og gleder meg til kamp, men å se på dette laget så bli jeg frustrert og forbannet... Takker høyere makter for Håkans...
Svar
#88
(04-14-2024, 08:38 PM)Goliat Skreiv: Kamara? Så du hva han bidro med da han kom innpå? Ingenting, hadde vært bedre med nederlenderen på banen, han jobbet ihvertfall!

Jepp, men han kom inn på 1-3 når laget var i delvis oppløsning. Jeg skrev muligens Kamara. Rijks gjorde jobben han, men jeg regner Kamara som en mer rutinert og kneppet bedre spiss som hadde kunne kommet mer til sin rett hvis han hadde fått starte.
Svar
#89
(04-14-2024, 08:38 PM)Goliat Skreiv: Kamara? Så du hva han bidro med da han kom innpå? Ingenting, hadde vært bedre med nederlenderen på banen, han jobbet ihvertfall!

Få ut Bakke. Han er helt ubrukelig, få inn Tom Nordli og Kjetil Rekdal ut sesongen. 
Vi trenger typer som kan sparke litt og skape gnist.
Svar
#90
Over 9000 tilskuere er jo helt fantasisk, lurer på hvor mange som blir igjen utover sesongen. Var ikke mange på kampene i 1992, men jeg kommer..
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 4 Gjest(er)