Avstemning Jeg tror at
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
vi vinner med mer enn ett mål
20.69%
18 20.69%
Jukle starter
13.79%
12 13.79%
Kamara starter
1.15%
1 1.15%
Strand starter
9.20%
8 9.20%
Borch starter
12.64%
11 12.64%
Lange starter
14.94%
13 14.94%
Brajanac starter minst en omgang
4.60%
4 4.60%
Rijks skårer
14.94%
13 14.94%
det blir kastet fiskekaker på banen
4.60%
4 4.60%
Thorvaldsen starter minst en omgang
3.45%
3 3.45%
Totalt 87 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tippe bursdagskamptråd Enga - Ranheim Man kl 19
#21
(07-29-2024, 06:34 PM)Bohem33 Skreiv:
(07-29-2024, 06:21 PM)Oldtimer Skreiv: Eneste grunnen til at Jukle ikke starter må jo være at han ikke er klar for 90 minutter.

Ja, tror nok både Strand og Jukle foretrekkes når de er skadefri. 
Men veldig spent på danskene. Lange har jeg veldig tro på, men om Brajanac danker ut Rijks med en gang er jeg mer usikker på. Benken ser bra ut og viser at vi ikke savner Håkans altfor mye, men det hadde ikke gjort noe med en back og eller stopper til.

Kjernen kastet fiskekaker mot var, Lyn champagne korker og Sandefjord fansen kjøpte stadion reklame, kommer det noe fra oss?

Hvorfor skal vi kaste noe på banen? Vi har da ikke VAR.
Ville vært veldig spesielt om vi skal bruke tid og energi på et ikke-problem.
Svar
#22
Da er det kanskje på tide å starte kampen? Fikk en gratis annullering der ser det ut for
Svar
#23
Herregud for en dårlig start, godt det ikke er VAR.. Bare tull at vi skal drive med det greiene der, sorry den støtter ikke jeg!
Svar
#24
Dette er vel årets dårligste kamp så langt av oss? Da snakker jeg spillemessig.
Vi stinker ordentlig, og spesielt Bjørdal og Riisnæs har vært elendige. Borch har vel ikke vært noen stor spiller han heller.
Svar
#25
(07-29-2024, 06:47 PM)Flemmern Skreiv:
(07-29-2024, 06:34 PM)Bohem33 Skreiv:
(07-29-2024, 06:21 PM)Oldtimer Skreiv: Eneste grunnen til at Jukle ikke starter må jo være at han ikke er klar for 90 minutter.

Ja, tror nok både Strand og Jukle foretrekkes når de er skadefri. 
Men veldig spent på danskene. Lange har jeg veldig tro på, men om Brajanac danker ut Rijks med en gang er jeg mer usikker på. Benken ser bra ut og viser at vi ikke savner Håkans altfor mye, men det hadde ikke gjort noe med en back og eller stopper til.

Kjernen kastet fiskekaker mot var, Lyn champagne korker og Sandefjord fansen kjøpte stadion reklame, kommer det noe fra oss?

Hvorfor skal vi kaste noe på banen? Vi har da ikke VAR.
Ville vært veldig spesielt om vi skal bruke tid og energi på et ikke-problem.

Viktig å holde jernet i ilden nå, mange OBOS-ligaklubber som vi må oppfordre til å ha ekstraordinære årsmøter før fotballtinget. 

Forhåpentligvis bidrar disse markeringene til å aktivere supporterklubbene fra lag som Åsane og Sogndal. På disse årsmøtene var ikke supporterne til stedet da synspunktet deres om VAR ble bestemt.
Svar
#26
Dette var vel ikke den beste omgangen vi har gjort i år. Men vi leder da! Også med den benken vi har nå, så kan jo bytte ganske mange, uten at det svekker oss i kvalitet. Det kan neppe ranheim, uten at jeg kjenner de så inngående da…
Svar
#27
(07-29-2024, 07:41 PM)JohnnyJ Skreiv:
(07-29-2024, 06:47 PM)Flemmern Skreiv:
(07-29-2024, 06:34 PM)Bohem33 Skreiv:
(07-29-2024, 06:21 PM)Oldtimer Skreiv: Eneste grunnen til at Jukle ikke starter må jo være at han ikke er klar for 90 minutter.

Ja, tror nok både Strand og Jukle foretrekkes når de er skadefri. 
Men veldig spent på danskene. Lange har jeg veldig tro på, men om Brajanac danker ut Rijks med en gang er jeg mer usikker på. Benken ser bra ut og viser at vi ikke savner Håkans altfor mye, men det hadde ikke gjort noe med en back og eller stopper til.

Kjernen kastet fiskekaker mot var, Lyn champagne korker og Sandefjord fansen kjøpte stadion reklame, kommer det noe fra oss?

Hvorfor skal vi kaste noe på banen? Vi har da ikke VAR.
Ville vært veldig spesielt om vi skal bruke tid og energi på et ikke-problem.

Viktig å holde jernet i ilden nå, mange OBOS-ligaklubber som vi må oppfordre til å ha ekstraordinære årsmøter før fotballtinget. 

Forhåpentligvis bidrar disse markeringene til å aktivere supporterklubbene fra lag som Åsane og Sogndal. På disse årsmøtene var ikke supporterne til stedet da synspunktet deres om VAR ble bestemt.

Jeg mener det blir helt feil, men det er lov å være uenige rundt hvordan dette løses.
Ingen klubber ønsker, eller er tjent med, at kamper eventuelt utsettes eller settes til 0-0 og null poeng. Det er noe alle kan risikere.
Alle som er glad i fotball, har sett og forstått budskapet til enkelte tilhengerskarer, og det bør være nok.

Om vi på død og liv skal engasjere oss i dette, bør det være bannere og sang, kun det. Ikke risikere å ødelegge kampen.
Du kan banne på at en rekke folk vil denne aksjonsformen til livs, og du skal ikke se bort ifra at "For VAR" mobiliseres enda mer i etterkant av dette og at dette får motsatt effekt.

På hvilket grunnlag tror du dette vil mobilisere enda flere supportere til "sivil ulydighet"?
Svar
#28
(07-29-2024, 07:38 PM)Flemmern Skreiv: Dette er vel årets dårligste kamp så langt av oss? Da snakker jeg spillemessig.
Vi stinker ordentlig, og spesielt Bjørdal og Riisnæs har vært elendige. Borch har vel ikke vært noen stor spiller han heller.

Tja.. dette er litt vel strengt?

Skal ikke kimse av Ranheim, som står med 10 poeng på sine 4 siste kamper. De er vel ett av de lagene som er høyest på Expected goals også? Så man kan derfor si at tabellen ljuger litt.

To gode lag med "tilsvarende" spillestiler og kampplan som møtes i dag og da blir det naturligvis stillingskrig.

Litt mangel på offensiv samhandling, men det skyldes nok at våre nye dansker har starta.
Svar
#29
(07-29-2024, 07:55 PM)JohnnyJ Skreiv:
(07-29-2024, 07:38 PM)Flemmern Skreiv: Dette er vel årets dårligste kamp så langt av oss? Da snakker jeg spillemessig.
Vi stinker ordentlig, og spesielt Bjørdal og Riisnæs har vært elendige. Borch har vel ikke vært noen stor spiller han heller.

Tja.. dette er litt vel strengt?

Skal ikke kimse av Ranheim, som står med 10 poeng på sine 4 siste kamper. De er vel ett av de lagene som er høyest på Expected goals også? Så man kan derfor si at tabellen ljuger litt.

To gode lag med "tilsvarende" spillestiler og kampplan som møtes i dag og da blir det naturligvis stillingskrig.

Litt mangel på offensiv samhandling, men det skyldes nok at våre nye dansker har starta.

Det er derfor jeg skriver årets dårligste, spillemessig. 1-0 er mer enn godt nok selvfølgelig.
Som Nils Arne Eggen sa en gang, så lenge vi har ballen, scorer ikke motstander. Vi hadde ikke ballen, men scora. Flaks mener jeg det er, og vi kan ikke flakse oss til eliteserien.
Vi må ha et grunnspill, og det ser ikke slik ut i denne kampen.
Se bare på hvordan vi presser på topp. En mann som jogger, 2 vinger som ser på. Vi ønsker ikke å legge press på dem, men kontre bakfra. Så langt har ikke det fungert i det hele tatt, og når flere sentrale står med lua i hånda, kan dette bli poengtap.
Intervjuet med våre trenere i forkant av kampen, forteller meg at dette er kampplanen - en plan jeg håper de endrer i andre omgang.
Ranheim har vært ganske ufarlige, men burde ledet 1-0.
Svar
#30
(07-29-2024, 07:38 PM)Flemmern Skreiv: Dette er vel årets dårligste kamp så langt av oss? Da snakker jeg spillemessig.
Vi stinker ordentlig, og spesielt Bjørdal og Riisnæs har vært elendige. Borch har vel ikke vært noen stor spiller han heller.

Balansen i laget blir feil. De er ikke elendige, det er bare det at laget ikke klikker sammen på samme måte med Lange og Brajanac. 
 
Brajanac er mindre involvert enn Mees. Minner mer om Ilic. Lange og Riisnæs er for like.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)