Avstemning jeg tror at vi
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
gjør 0-1 endring på laget som slå Åsane 5-0
24.00%
6 24.00%
gjør 2-3 endringer på laget som slo Åsane 5-0
8.00%
2 8.00%
gjør mer enn tre endringer på laget som slo Åsane (var det 5-0?)
4.00%
1 4.00%
vinner med ett mål
12.00%
3 12.00%
vinner med mer enn ett mål
20.00%
5 20.00%
spiller uavgjort
4.00%
1 4.00%
taper
4.00%
1 4.00%
får se Braja skåre minst to mål igjen
16.00%
4 16.00%
at Kjelsen får spille minst en hel omgang
0%
0 0%
får oppgitt at Bjørdal har forspist seg på farse i brød og derfor må starte på benken
8.00%
2 8.00%
Totalt 25 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bryne - Enga Lør Kl 16 Topptransportetappe Kamptråd i tippeform
#51
(09-21-2024, 08:17 PM)Loffen Skreiv: Vanskelig å si mye om nivået i eliteserien. De fleste trodde KFUM skulle ende desidert sist og også at Fredrikstad skulle slite. Sånn gikk det ikke.
Vi har jo møtt Kamma og Tromsø hjemme i år. Jevne kamper begge de 2. Så får vi se denne høsten hvor mange flere eliteserie-lag vi får testa oss mot i cupen. Får ta oppsummeringa etter det..

Skal også ta med at da vi slo Kamma og Tromsø i cup'en, var vi fortsatt ikke friskmeldte, som jeg påstår vi er nå.
Kampen mot FFK kan gå begge veier, men spillemessig forventer jeg at vi framstår bedre enn mot de andre to Eliteserie-laga.
Svar
#52
Takk for ny fantastisk trådstart, Bohem!
Fikk ikke sett hele kampen, men jeg så flere sjanser som burde blitt satt i kassa! Blant annet Mo og Bjørndalen. På toppen hindret jo Mo en nydelig skåring av Jarl.
Første omgang så enga solide ut, synes jeg, selv om flere av angrepene ble fislet før det ble farlig. Tenker at det var en bra «testkamp» før kampen mot ffk. Særlig spillet på siste tredjedel må bli mer presist. De litt upresise pasningene inn i 16 m, de funker ikke…
Svar
#53
(09-22-2024, 01:53 PM)Talentløs Skreiv: Takk for ny fantastisk trådstart, Bohem!
Fikk ikke sett hele kampen, men jeg så flere sjanser som burde blitt satt i kassa! Blant annet Mo og Bjørndalen. På toppen hindret jo Mo en nydelig skåring av Jarl.
Første omgang så enga solide ut, synes jeg, selv om flere av angrepene ble fislet før det ble farlig. Tenker at det var en bra «testkamp» før kampen mot ffk. Særlig spillet på siste tredjedel må bli mer presist. De litt upresise pasningene inn i 16 m, de funker ikke…

Mo sto i veien for et skudd fra Lange.
En danske hindret en annen danske fra å score.
Svar
#54
(09-21-2024, 09:56 PM)Flemmern Skreiv:
(09-21-2024, 08:17 PM)Loffen Skreiv: Vanskelig å si mye om nivået i eliteserien. De fleste trodde KFUM skulle ende desidert sist og også at Fredrikstad skulle slite. Sånn gikk det ikke.
Vi har jo møtt Kamma og Tromsø hjemme i år. Jevne kamper begge de 2. Så får vi se denne høsten hvor mange flere eliteserie-lag vi får testa oss mot i cupen. Får ta oppsummeringa etter det..

Skal også ta med at da vi slo Kamma og Tromsø i cup'en, var vi fortsatt ikke friskmeldte, som jeg påstår vi er nå.
Kampen mot FFK kan gå begge veier, men spillemessig forventer jeg at vi framstår bedre enn mot de andre to Eliteserie-laga.

Nei, det er nok sant. Men skal jo legge til at for Tromsø og HamKam så var det samme sak. Tromsø sto med fire strake tap da vi slo dem 1-0 etter ekstraomganger. Kamma sto med 3 uavgjorte og 4 tap i serien når vi slo dem på straffer. Dette var lag nummer 15 og 16 på tabellen når vi møtte dem. Nå har begge klatret opp til midt på tabellen, men det var utvilsomt de 2 dårligste lagene i Eliteserien når vi møtte dem.
Svar
#55
Ser ingen grunn til å være så forbanna negativ her. Nei vi gjør ingen god kamp, men det er bortebane mot Nr. 2 i serien. Ingen lag vinner alle kampene sine. Heller ikke Enga i god form.
Sjøeng redder oss et par ganger. Det trenger vi garantert mer av neste år!
Svar
#56
På de 15 siste kampene har vi 13 seiere, 2 uavgjorte og 0 (null) tap. Sterkt uansett hvordan man vrir og vender på det. Med seier i morgen, er det meste gjort.
Svar
#57
(09-23-2024, 10:48 AM)Ettlagioslo Skreiv: På de 15 siste kampene har vi 13 seiere, 2 uavgjorte og 0 (null) tap. Sterkt uansett hvordan man vrir og vender på det. Med seier i morgen, er det meste gjort.

Tror jeg og. Da har vi 55, som er en poengsum jeg tror er høyere enn den Moss ender på til slutt. 

Akkurat når vi matematisk rykker opp er nok avhengig av utfallet av Bryne-Moss. 

Hvis Bryne vinner så er Moss på matematisk maks 57, mens Bryne er på 64. Uavgjort gir Moss maks 58 og Bryne maks 62. Hvis Moss vinner er de fortsatt på maks 60 og Bryne på 61. 

Den kampen spilles samtidig med at vi møter xxx. Gitt at vi allerede har slått AaFK så er vi på 58 hvis vi også vinner der. Da har vi 100% sikkert rykket opp hvis Bryne vinner. Vi har rykket opp hvis det blir uavgjort, selv om Moss teoretisk kan ta igjen 33 mål i sine 6 andre kamper. Men hvis Moss vinner er vi fortsatt en seier unna.

Det kan jo endre seg litt, siden Sogndal tar imot Bryne på onsdag. Mens Moss spiller hjemme mot Sandnes. Hvis vi slår AaFK og xxx, samtidig som Moss taper borte mot Bryne (eller ikke slår Sandnes) er vi hvert fall oppe.
Svar
#58
I mine øyne har vi vært klare for eliteserien i flere uker.
Matematikken er av mer akademisk interesse.
Svar
#59
(09-23-2024, 12:45 PM)Oldtimer Skreiv: I mine øyne har vi vært klare for eliteserien i flere uker.
Matematikken er av mer akademisk interesse.

Ja, det er ingen reell spenning i det her. 54-55 holder sannsynligvis til en andreplass. Og vi har 7 matchballer for å få 1 seier til. Skal veldig mye til for at vi ikke klarer det.

Nå er spenningen egentlig om vi kan feire det matematiske opprykket etter en hjemme eller bortekamp.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 9 Gjest(er)