Tråder: 2
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
21
02-10-2025, 09:20 AM
(Dette innlegget blei sist endra: 02-10-2025, 09:35 AM av Oldtimer.)
At Pallas er bedre enn Borch burde være ganske åpenbart. At Hedenstad er bedre på høyreback enn på venstreback er like åpenbart.
Tråder: 7
Omdømme:
20
Når det gjelder Borchgrevink så har jeg sett en oversikt som forklarer det papajoao sier om at han har vært en av de i Obos i fjor. Skal se om jeg kan grave det opp igjen. Å gå ut i fra at andre er ironiske er en ganske dårlig hersketeknikk.
Tråder: 0
Omdømme:
18
Jeg har også vært negativ til prestasjonene til Borch, og ment at vi trenger ny høyreback. Selv om jeg som alle andre egentlig drømmer om at han blir en av våre nøkkelspillere, og blir vår TAA.
Men, når vi har signert ny ettårskontrakt med Hedenstad så vil jeg helst ha enda en ny VB. Heller det enn at vi henter ny HB i år, også skal Hedenstad være backup på VB.
Men, til neste år trenger vi da en ny HB ettersom kontrakten til Hedenstad går ut. Han er vel da 34 år, og det gir ikke meningen å forlenge den kontrakten. Da henter vi en ny HB. Også må vi gi ny kontrakt til Borch, ettersom kontrakten hans også går ut etter sesongen. Så kan Borch og den nye backen konkurrere om plassen.
Vi trenger to høyrebacker, så jeg skjønner ikke hvorfor alle vil selge han. Men han må som alle andre konkurrere om plassen.
Omdømme:
7
Tvilte i utgangspunktet på at vi ville signere en HB. Hedenstad eller Borch skulle nok ut først. trolig Borch. Men nå som han er skada spørs det jo.
Ikke umulig det kommer inn en stopper som kan bekle back.
Evt henter vi en HB og han eller Hedenstad blir back up på venstre.
Tråder: 7
Ble medlem: Feb 2024
Omdømme:
19
Én uke i dag, til gutta drar til Marbella. Da bør virkelig et par forsvarsspillere være på plass. To viktige uker der nede.
Ble medlem: Aug 2024
Omdømme:
1
Når det gjelder Borch virker det som gjengs oppfatning at han ikke hadde spilt for VIF hvis han ikke hadde vært den han er. Spørsmålet er hva trenerne tenker. Her er en spiller som har fått en tydelig rolle. Kaptein, ambassadør, velartikulert osv. Ut ifra kroppsspråk på banen ser det ut som Borch selv vet at han ikke holder mål. Han gjør alltid det motstander forventer og han har lite impulsivitet i spillet. Dette svekker han enda mer. Jeg har alltid likt fyren men synes han nesten virker påtatt og dette spesielt etter han fikk kaptein-bindet. Han var jo i kapteins-teamet som de unges representant under Deila også. Tror han bare får høye skuldre av rollen. Ser for meg at han får beskjed om at han ikke blir satset på men får en fair sjanse til å ta opp kampen. Da hans far også har link til klubben tror jeg vi får Borch i klubben i fremtiden men ikke som spiller. Håper jeg tar feil men uten å virke arrogant så ser de fleste at Borch ikke holder nivået. Styrken til Borch er dødball og innlegg. Dessverre er ikke det nok.