Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 4.25 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
Høyre back?
Svar
(Igår, 11:44 PM)Stenzenga Skreiv:
(Igår, 11:34 PM)Bohem33 Skreiv: Høyre back?

Ms

Gull, takk

Norsk?
Svar
Sigurd Rosted?

Spilte ikke for Toronto i treningskamp mot Colorado i dag. Heller ikke på benken.
Kun 1,5 uke til seriestart i MLS.

(Igår, 10:49 PM)christian1913 Skreiv:
(Igår, 10:29 PM)Stenzenga Skreiv: Wink Wink Wink
Når snakker vi signering? Skal vi sitte klare med F5 i morgen?

Vil tro det er Sigurd Rosted som presenteres i morgen.
Solid midtstopper det.
Oslogutt også.
Svar
Hvis så, en meget solid signering.
Svar
Vålerenga er enig med Brøndby om en avtale for midtstopperen Kevin Tshiembe (27). Han får en treårskontrakt med VIF og reiser til Oslo i dag for medisinsk test.

Det skriver Stian A Wahl
Svar
Stian i Nettavisen melder: Kevin Tshiembe fra Brøndby på treårskontrakt. Han er 27 år,
Svar
https://www.nettavisen.no/sport/nettavis...95-2282517

Spilt mye i superligaen, men har ikke vært fast på laget i det siste.

Relativt høy, tofotet og kan også brukes på høyre back

https://www.transfermarkt.com/kevin-tshi...ler/387745

Dette synes jeg høres veldig bra ut.

Han er til og med vurdert i FC25 (tidligere FIFA) 
Bra fart, dårlig skudd 
https://www.ea.com/nb/games/ea-sports-fc...mbe/238725
Svar
Velkommen skal han være...
Svar
Denne spilleren som kunne spille stopper og back som det ikke så ut som ble noe av Stenz? Hva snudde evt?
Svar
Bra. Sannsynligvis en bra spiller i en posisjon vi trenger. Men også enda en utlending. Det kommer jo ikke egentlig som noen overraskelse, det er vanskelig å finne en stopper som er god nok, billig nok og også norsk.

Klarer vi å beholde Kjelsen så er jo midtstopperplassene dekket inn. Da er det backplassene som gjenstår. Vil tro vi skal ha inn minst 1, kanskje 2 backer.

Men nå er utenlandskvota full. I hvert fall blir den det til sommeren, når Promise kommer. Vet ikke hva vi betaler for Tshiembe, men ser han hadde kontrakt med Brøndby bare ut juni. Jeg kan ikke helt se for meg at vi har betalt all verdens for han. Mener Jocke sa i en podcast at vi betalte 1,5 for Pallas. Og jeg tviler på at vi har betalt mer enn 10 millioner til sammen for trioen Tshiembe, Pallas og Sørensen. Det er på papiret bra business.

Men nå starter også vanskelighetene da. Vi kan signere en utenlandsk spiller til, men da må vi kvitte oss med en til sommeren. Pluss Bitri da, men han regner jeg ikke med.

Det vi absolutt må ha inn er backer. Minst 1, kanskje 2. Høyrekanten er tynt besatt etter at Jones og Kamara dro. Obasi virker visst bra på trening, men det er bare trening. Og uansett får vi neppe 2700 minutter ut av han i 2025. Thorvaldsen er skadet, så venstrekanten står vel i øyeblikket også bare mellom Riisnæs og Sørensen. Så vi bør ha en kantspiller til inn også.

Og så mener jeg jo at vi bør oppgradere på spissplassen også. Men det tror jeg må bli en utenlandsk ut og en inn.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: blaarizla, Blue 1978, JackBlack, Leikvoll, mestah, Morrison, NilsDN, Stenzenga, The Mayor, Vifbiff, Østenga, 83 Gjest(er)