Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 2 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bakke ut
#91
Da har Thomas Holm fått trenerjobb i Kåffa. Holm-brødrene og Moesgaard styrer skuta der, men vi må klare oss med steinalderfotballen til Bakke.
Svar
#92
Det var vel ikke akkurat steinalderfotball han var kjent for når han trente Sarpsborg 08, og ble årets trener? Heller det motsatte, eller husker jeg så feil?

Prøver bare å se noe positivt, etter et jævla sinne de siste dagene. En skam det han har kommet inn og prestert.
Svar
#93
Ja, jeg tviler på at vi blir kvitt ham. Det har vi ikke råd til, og Trøim vil aldri dekke hans egne prestisjesignering.

Så vi får bare håpe at Bakke har andre planer enn å fortsette med det feige bøffelgreiene han har dratt med inn på Valle. han har gjort det før, men noen må vel kreve at han gjør det igjen.
Svar
#94
Bakke er ikke Trøims prestisjesignering. Det er Jokke og styret sin.

Personlig håper jeg han drar fortest mulig og blir erstattet av en som vet noe om moderne fotball.

Begynner å bli ganske lei av å ha trenere jeg ønsker ut sv klubben. Deila, etter hvert Fagermo og nå Bakke. Å klare å rote bort en 2-0 fra borteoppgjøret pga kjip og defensiv rævafotball kommer til å sitte i lenge.
Svar
#95
(12-17-2023, 11:44 PM)NilsDN Skreiv: Bakke er ikke Trøims prestisjesignering. Det er Jokke og styret sin.

Personlig håper jeg han drar fortest mulig og blir erstattet av en som vet noe om moderne fotball.

Begynner å bli ganske lei av å ha trenere jeg ønsker ut sv klubben. Deila, ettervern Fagermo og nå Bakke. Å klare å rote bort en 2-0 fra borteoppgjøret pga kjip og defensiv rævafotball kommer til å sitte i lenge.

Men han kosta jo mange millioner "up front", pluss kanskje 20 mill til over 5 år. Så Trøim har nok vært involvert.

Men du har nok rett i at JJ er mannen som solgte ham inn.
Svar
#96
(12-18-2023, 12:19 AM)idle76 Skreiv:
(12-17-2023, 11:44 PM)NilsDN Skreiv: Bakke er ikke Trøims prestisjesignering. Det er Jokke og styret sin.

Personlig håper jeg han drar fortest mulig og blir erstattet av en som vet noe om moderne fotball.

Begynner å bli ganske lei av å ha trenere jeg ønsker ut sv klubben. Deila, ettervern Fagermo og nå Bakke. Å klare å rote bort en 2-0 fra borteoppgjøret pga kjip og defensiv rævafotball kommer til å sitte i lenge.

Men han kosta jo mange millioner "up front", pluss kanskje 20 mill til over 5 år. Så Trøim har nok vært involvert.

Men du har nok rett i at JJ er mannen som solgte ham inn.

Ja, derfor er det JJ som bør kastes ut. Kul fyr men har vært en fiasko for klubben med unntak av en signering, ilic.

Bakke må i det minste få en vinter og et langt overgangsvindu før han sparkes ut.
Svar
#97
Tidspunktet for å kvitte seg med JJ kommer. Men hvis styret ryker og Bakke ryker så trengs det litt kontinuitet også. JJ har vist at han er god på å finne spillere som holder OBOS-nivå, så det er begrenset med skade han kan få gjort.

Hadde Bakke blitt kastet inn i det noen runder før slutt er jeg enig. Da kan man ikke dømme han. Men han ledet oss i 22 kamper i år, inkludert to kvalikkamper og en semifinale. Han hadde også et overgangsvindu det han sannsynligvis hadde bra med penger.
Svar
#98
Bakke "må i det minste få"..

Hvorfor det?! Kan vi ikke for en gangs skyld løsne grepet når det passer, og få rett trener på plass med en gang?

Dyrt å sparke, ja, men vil bli dyrere og la han surre videre. Ingenting ut fra det vi har sett til nå, taler for at han er rett mann for oss. Datert, traust og defensivt orientert trener, som matcher Engakulturen dårlig.

Ta med at han har kommet ekstremt dårlig ut fra hoppkanten, og da lander man som kjent vanskelig fimt inne i bakken etterpå. Forsvare seg til ny kontrakt etter to mål å gå på mot The mighty Kbk? Der mistet han mange av oss for godt..
Svar
#99
(12-18-2023, 09:45 AM)Jocke Skreiv: Bakke "må i det minste få"..

Hvorfor det?!  Kan vi ikke for en gangs skyld løsne grepet når det passer, og få rett trener på plass med en gang?

Dyrt å sparke, ja, men vil bli dyrere og la han surre videre. Ingenting ut fra det vi har sett til nå, taler for at han er rett mann for oss. Datert, traust og defensivt orientert trener, som matcher Engakulturen dårlig.

Ta med at han har kommet ekstremt dårlig ut fra hoppkanten, og da lander man som kjent vanskelig fimt inne i bakken etterpå. Forsvare seg til ny kontrakt etter to mål å gå på mot The mighty Kbk? Der mistet han mange av oss for godt..
Helt enig. Bakke må ut, helst sammen med Nordnes og komiske Ali.
Til og med Bakke kan sikkert få  oss opp i eliteserien igjen, skulle bare mangle, men så er vi tilbake igjen i 2025, og er like langt. Få fyren ut nå, koste hva det koste vil.
Svar
Timingen er kanskje ikke den beste for hans del, men jeg hadde gjerne sett Daniel som ny sportslig leder.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 43 Gjest(er)