Igår, 01:52 PM
Rykte og ønsketråd overgangsvindu sommer 2025
|
Igår, 02:10 PM
(Igår, 01:52 PM)Østblokka Skreiv:(Igår, 01:37 PM)Oldtimer Skreiv: Utviklet seg til å bli en håpløs debatt dette. Det beste er selvfølgelig en langsiktig løsning. Spørsmålet er jo om Jokke greier å finne en god spiss på godt eliteserie nivå iløpet av et par måneder. Han brukte tross alt ganske lang tid på å finne de to vi har og som ikke er gode nok.
Igår, 02:19 PM
(Igår, 02:10 PM)Oldtimer Skreiv:(Igår, 01:52 PM)Østblokka Skreiv:(Igår, 01:37 PM)Oldtimer Skreiv: Utviklet seg til å bli en håpløs debatt dette. Nå har Jokke bedre oversikt enn meg over hva som er tilgjengelig og ikke men bør jo være mulig å få til det på et par måneder.
Igår, 03:57 PM
Ikke det at jeg har sånn veldig tro på at det vil funke, men det går kanskje an å flytte Sørensen inn som midtspiss?
8 timer siden
Snakker vi om gamle helter,kan vi likegodt vurdere Håkans..
7 timer siden
5 timer siden
(Igår, 01:24 PM)NilsDN Skreiv: Det er kun et definisjonsspørsmål Juklerød, Stefan Strandberg, Børven. Gamle helter på dyre kontrakter i 2023.
4 timer siden
Ja, men som allerede sagt. Det er stor forskjell på en Børven som for det første aldri har vært god og som ble hentet fra tribunen i Tyrkia. Og en King som spiller fast i Ligue 1.
Strandberg var ikke dårlig. De blir bare dårlige hvis man har alt for høye forventninger. Drit i hva de skal ha i lønn, det er klubbens problem. Tror du en fyr som spiller fast i Frankrike, ikke er skadet, har over 60 landskamper og 300 kamper på toppnivå i England er en fyr vi bør ha i troppen? Det kommer ikke skje hvis ikke lønnskravet er fornuftig. Ikke at jeg tror det kommer til å skje da, det er en helt hypotetisk diskusjon.
1 time siden
(Dette innlegget blei sist endra: 1 time siden av KampenUltras.)
King vil bare være en ny Rune Lange/Yssouf Kone.
La oss heller finne en som ikke vil bruke mer tid skadet enn frisk. Kropp som ett knekkebrød og kunstgress er neppe en suksess |
« Neste nyere | Neste eldre »
|
Bruker(e) som leser denne tråden: Oldtimer, 10 Gjest(er)