Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sarpsborg 08 - Vålerenga, Søndag kl. 17:00
#61
Jeg synes ikke Strandberg har vært spesielt god. Han blokker et mulig mål tidlig i kampen. Resten av måla mener jeg kommer som resultat av markeringsfeil av midtbanespillere. Som lar folk stå å skyte uhindra.
På noen føles det som om Strandberg skal blåse seg opp som Barbapappa og blokke alle skudd.
Svar
#62
(11-05-2023, 06:52 PM)Goliat Skreiv:
(11-05-2023, 06:49 PM)ForrestGump Skreiv: Synes det blir vel drøyt å skylde alt på Strandberg når samtlige er elendige defensivt.
Midtbanespillera til Særp sklir igjennom alle våre medtbanespillere uten motstand.

Likevel spiller vi med de samme kamp etter kamp? Strand er jo totalt ubrukelig både hjemover og fremover.

Forsvarspillet begynner ofte med midtbanen. Idag har han Grorud gutten vært heelt horribel i forsvar. Strandberg må begynne å delegere og dirigere, er jo han som er sjef bak der. Synest forøvrig at vi har blitt dårligere med Bakke som trener.
Svar
#63
Nå kommer gutta ut på banen etter en deilig pauseprat, snur driten og vinner kampen 3-5!
Svar
#64
(11-05-2023, 06:49 PM)ForrestGump Skreiv: Synes det blir vel drøyt å skylde alt på Strandberg når samtlige er elendige defensivt.
Midtbanespillera til Særp sklir igjennom alle våre medtbanespillere uten motstand.

For å svare for meg sjæl: Jeg kommenterte Strandbergs innsats (eller fravær av innsats) på 3-1 målet, ikke "alt". Etter den horrible parkeringa hans er det drøyt å forsvare ham Wink
Svar
#65
Greit at han ikke er alene om å være elendig, men han er kaptein, har en drøss med landskamper og utenlandserfaring. Er i tillegg svær i kjeften som få og da må man levere. Han har hatt en helvetes svak sesong etter at Heggheim forsvant (var ikke imponerende før det heller). Jeg ville droppet han i de siste kampene, om ikke for annet enn å understreke at ingen er fritatt fra å prestere.
Svar
#66
Fy faen å dårlige vi er.. klarer jo ingenting?
Svar
#67
Og vi fortsetter å spille bakover og mister ballen 100% av gangene.
Hvorfor faan klarer vi ikke å løfte ballen forbi første pressledd og forsøke? Vi vet jo vi mistern når vi spiller støtte. Forbaska brødhuer!
Svar
#68
(11-05-2023, 07:11 PM)Goliat Skreiv: Fy faen å dårlige vi er.. klarer jo ingenting?

Nei, vi spiller jo med 5 bak. Vi har ikke noe mer enn å lempe inn til Ilic.

Stabilt og godt forsvarsspill…
Svar
#69
(11-05-2023, 07:12 PM)NilsDN Skreiv:
(11-05-2023, 07:11 PM)Goliat Skreiv: Fy faen å dårlige vi er.. klarer jo ingenting?

Nei, vi spiller jo med 5 bak. Vi har ikke noe mer enn å lempe inn til Ilic.

Stabilt og godt forsvarsspill…

Stabilt ihvertfall..
Svar
#70
Særp leder 3-1, og gikk akkurat i angrep med 5! mann. Har dem Dunderhonning, eller er det bare vi som ikke er flinke nok til å flytte beina?
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)