Tråder: 0
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
9
11-05-2023, 07:01 PM
(Dette innlegget blei sist endra: 11-05-2023, 07:01 PM av ForrestGump.)
Jeg synes ikke Strandberg har vært spesielt god. Han blokker et mulig mål tidlig i kampen. Resten av måla mener jeg kommer som resultat av markeringsfeil av midtbanespillere. Som lar folk stå å skyte uhindra.
På noen føles det som om Strandberg skal blåse seg opp som Barbapappa og blokke alle skudd.
Omdømme:
19
Nå kommer gutta ut på banen etter en deilig pauseprat, snur driten og vinner kampen 3-5!
Omdømme:
11
Greit at han ikke er alene om å være elendig, men han er kaptein, har en drøss med landskamper og utenlandserfaring. Er i tillegg svær i kjeften som få og da må man levere. Han har hatt en helvetes svak sesong etter at Heggheim forsvant (var ikke imponerende før det heller). Jeg ville droppet han i de siste kampene, om ikke for annet enn å understreke at ingen er fritatt fra å prestere.
Omdømme:
19
Fy faen å dårlige vi er.. klarer jo ingenting?
Tråder: 4
Omdømme:
50
Og vi fortsetter å spille bakover og mister ballen 100% av gangene.
Hvorfor faan klarer vi ikke å løfte ballen forbi første pressledd og forsøke? Vi vet jo vi mistern når vi spiller støtte. Forbaska brødhuer!
Omdømme:
4
Særp leder 3-1, og gikk akkurat i angrep med 5! mann. Har dem Dunderhonning, eller er det bare vi som ikke er flinke nok til å flytte beina?