Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 3.75 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Treningskamper 2024
Det der er så jævlig forsvarsspill av Kreuzriegler.
Svar
Fint skåring på skudd fra distanse der, digger at flere prøver skuddfoten oftere! 

Hva skjer med èn rød og èn hvit strømpe?
Svar
(03-21-2024, 01:21 PM)Gluecoma Skreiv: Fint skåring på skudd fra distanse der, digger at flere prøver skuddfoten oftere! 

Hva skjer med èn rød og èn hvit strømpe?

Rockesokk.
Svar
Hva er resultatet?
Svar
1-1 etter 1. Omgang.
Svar
(03-21-2024, 01:34 PM)HaraldsPokal Skreiv:
(03-21-2024, 01:21 PM)Gluecoma Skreiv: Fint skåring på skudd fra distanse der, digger at flere prøver skuddfoten oftere! 

Hva skjer med èn rød og èn hvit strømpe?

Rockesokk.

Utdyping for de som ikke  er kjent med rockesokkdagen:
https://www.klartale.no/norge/2024/03/21...ke-sokker/
Fin gest av klubben!

Ja, også er det 3-1.
2-1 ved Ola Kamara som brukte 8 min. i blått på å finne nettmaskene, og 3-1 etter en herlig hælflikk av Strand etter pasning fra Ola Kamara. Ser ut som Kamara kan ha vært en OK signering, gitt Wink
Svar
Starten av førsteomgang så ut som en skrekkfilm. Som en lenke man intenst angrer på at man klikket på. 
Da presset vi høyt men de spilte seg ut hver gang og vi hadde mange stygge ballmist og feilpasninger. 
Ull Kisa fikk jo også det første målet. 

Heldigvis kom vi oss litt utover i omgangen, fint skudd av Hagen som var nærme på et langskudd litt tidligere. 
Både han og Kreuz liker å skyte fra avstand så vi blir litt mindre forutsigbare nå enn vi har vært før. 
Andre omgang var klart bedre. Og alles øyne var festet på debutant Kamara. 

Med sin første ballberøring hadde han en nydelig pasning opp langs høyre kanten 
Han kom til mange store sjanser og fikk ofte ballen i farlige situasjoner. Jeg synes synd på de stakkars forsvarerne fra postnord som skulle passe på han.  
Borch spiller han opp til en kjempesjanse, men han klarer ikke helt å stokke beina eller bestemme seg for hvordan han skal avslutte. 
Men Borch ga seg ikke og spilte han opp igjen kort tid etterpå og da kom målet. 
Så har han to ganske gode muligheter til, på den ene burde han headet, men ender med å få et frispark mot seg som jeg er usikker på om var riktig. 
På den andre roter han litt bort muligheten, men får etter hvert spilt videre til Strand som skårer med et lekkert hælspark/flikk. 
Han ble byttet ut etter 32 minutter (omgangene var bare 35 minutter), men på den korte tiden så kommer han altså til fem store målsjanser som blir til ett mål og en assist og da har han i tillegg i trengt posisjon spilt nydelig videre til Borch eller hvem det var og det med sin første ballberøring. 
Så ja Kamara ser svært lovende ut, men det kan virke som han og Rijks vil få hver sin omgang de første kampene. 
Det spørs vel om vi får en 90-minutter av Kamara før mai. 

Så alt i alt fint å ha gjennomført en litt spontan kort treningskamp for de som ikke var på landslagsoppdrag. Det var ikke noe blendende spill, men begge lag manglet en del spillere så det viktigste var vel å få noe kamplignende i beina.
Svar
Noen som vet om AIK kampen vises på noe annet enn Direktesport? Har "brukt opp" alle prøvetilbudene og har nå latt meg rævkjøre av TV2 for å få sett kampene på nett fremover, så er ikke spesielt lysten på å blåse hundrelapper på Direktesport i tillegg.
(TV2 pakka er skjære meg nå så dyr at jeg kommer til å ha dårlig samvittighet de gangene jeg ser kamp på Intility og dermed ikke får maksimalt utnyttelse av søletjenesten deres, men det er en annen sak)
Svar
Noen som kjenner til Gabriel Opsahl som kom inn i siste kamp?
Er det en yngre bror av Zakarias og Oscar ?
Ser han har aldersbestemte landskamper.
Svar
(03-22-2024, 04:15 PM)Oldtimer Skreiv: Noen som kjenner til Gabriel Opsahl som kom inn i siste kamp?
Er det en yngre bror av Zakarias og Oscar ?
Ser han har aldersbestemte landskamper.

Det stemmer!
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 31 Gjest(er)