Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Raufoss - Vålerenga, lørdag 6. april kl. 16:00
#71
Merkelig skinndiskusjon her inne.. Kritikken går ikke på resultatet, og tror de aller fleste også var rimelig fornøyd med prestasjonen. Tidvis til og med veldig bra, og jeg synes det går i riktig retning.

Spørsmålet et mentaliteten vår, og passiviteten vi utviser når vi kommer foran. Mye bra frem til da, for all del, men vi må tørre å stå i det, om vi skal ende på topp.

Vi hadde ikke vært i OBOS om ikke hadde feiget ut i fjor, og denne mentaliteten MÅ bort
Svar
#72
(04-07-2024, 12:31 PM)Jocke Skreiv: Merkelig skinndiskusjon her inne.. Kritikken går ikke på resultatet, og tror de aller fleste også var rimelig fornøyd med prestasjonen. Tidvis til og med veldig bra, og jeg synes det går i riktig retning.

Spørsmålet et mentaliteten vår, og passiviteten vi utviser når vi kommer foran. Mye bra frem til da, for all del, men vi må tørre å stå i det, om vi skal ende på topp.

Vi hadde ikke vært i OBOS om ikke hadde feiget ut i fjor, og denne mentaliteten MÅ bort

Skal ikke pirke, men de aller færreste var fornøyd med prestasjonen slik jeg tolket det. Vi var gode i 35 minutter.
Resultatet derimot er nok de aller fleste fornøyd med.
Svar
#73
Kan vi ikke få slutt på dette?? Pinlig

https://www.tv2.no/video/sport/fotball/h...p/1951485/
Svar
#74
(04-07-2024, 02:05 PM)Wild Touch Skreiv: Kan vi ikke få slutt på dette?? Pinlig

https://www.tv2.no/video/sport/fotball/h...p/1951485/

Slutte med å stjele bannere og trakassere andre supportere utenfor kamp?
Kan ikke huske at det har vært et problem tidligere.

Dette er bare et par råtne egg i kurven. De 998 andre som møtte opp oppførte seg eksemplarisk og bidro til en fantastisk ramme rundt kampen. 

Familiemedlemmer av meg som stod på hjemmetribunen hadde bare rosende ord å si om bortefølget vårt. Det var generelt god stemning på Toten både før, under og etter match.
Svar
#75
(04-07-2024, 02:20 PM)JohnnyJ Skreiv:
(04-07-2024, 02:05 PM)Wild Touch Skreiv: Kan vi ikke få slutt på dette?? Pinlig

https://www.tv2.no/video/sport/fotball/h...p/1951485/

Slutte med å stjele bannere og trakassere andre supportere utenfor kamp?
Kan ikke huske at det har vært et problem tidligere.

Dette er bare et par råtne egg i kurven. De 998 andre som møtte opp oppførte seg eksemplarisk og bidro til en fantastisk ramme rundt kampen. 

Familiemedlemmer av meg som stod på hjemmetribunen hadde bare rosende ord å si om bortefølget vårt. Det var generelt god stemning på Toten både før, under og etter match.

Så da er det bare greit liksom?
Svar
#76
Huff. Ikke greit en plass, og kjempepinlig. At 998 oppfører seg eksemplarisk drukner liksom litt i lyset av slik idiotoppførsel. Det skal ikke så mye piss i halvliteren din til før du mister lysta på øl… Skjønner ikke hvorfor TV2 sladder idiotene. Folk som oppfører seg som rasshøl skal liksom beskyttes?
Svar
#77
(04-07-2024, 02:50 PM)Wild Touch Skreiv:
(04-07-2024, 02:20 PM)JohnnyJ Skreiv:
(04-07-2024, 02:05 PM)Wild Touch Skreiv: Kan vi ikke få slutt på dette?? Pinlig

https://www.tv2.no/video/sport/fotball/h...p/1951485/

Slutte med å stjele bannere og trakassere andre supportere utenfor kamp?
Kan ikke huske at det har vært et problem tidligere.

Dette er bare et par råtne egg i kurven. De 998 andre som møtte opp oppførte seg eksemplarisk og bidro til en fantastisk ramme rundt kampen. 

Familiemedlemmer av meg som stod på hjemmetribunen hadde bare rosende ord å si om bortefølget vårt. Det var generelt god stemning på Toten både før, under og etter match.

Så da er det bare greit liksom?

Jeg reagerte på formuleringen din at du la trykk på at "vi" burde få en slutt på sånn oppførsel. Da antyder du at vi har en ukultur.

Ikke har vi hatt en historie med å oppføre oss på den måten, og på ingen måte representerer de individene oss andre i supporterklubben, som også Christian Arentz poengterte i sitt tilsvar til TV2.

Må forresten berømme TV2 for å ikke blåse opp saken til noe større enn den faktisk er, noe de har for vane å gjøre for å få flere klikk. Jeg klarer ikke en gang å finne saken lenger ved å lete på nettsiden deres. Istedenfor er en av de mest sette videoene "Ellevilt kok etter VIF-mål"

Jeg regner uansett med at den indre justisen har tredd i kraft og at gutta fikk en real skyllebøtte på bussturen hjem
Svar
#78
(04-07-2024, 03:21 PM)JohnnyJ Skreiv:
(04-07-2024, 02:50 PM)Wild Touch Skreiv:
(04-07-2024, 02:20 PM)JohnnyJ Skreiv:
(04-07-2024, 02:05 PM)Wild Touch Skreiv: Kan vi ikke få slutt på dette?? Pinlig

https://www.tv2.no/video/sport/fotball/h...p/1951485/

Slutte med å stjele bannere og trakassere andre supportere utenfor kamp?
Kan ikke huske at det har vært et problem tidligere.

Dette er bare et par råtne egg i kurven. De 998 andre som møtte opp oppførte seg eksemplarisk og bidro til en fantastisk ramme rundt kampen. 

Familiemedlemmer av meg som stod på hjemmetribunen hadde bare rosende ord å si om bortefølget vårt. Det var generelt god stemning på Toten både før, under og etter match.

Så da er det bare greit liksom?

Jeg reagerte på formuleringen din at du la trykk på at "vi" burde få en slutt på sånn oppførsel. Da antyder du at vi har en ukultur.

Ikke har vi hatt en historie med å oppføre oss på den måten, og på ingen måte representerer de individene oss andre i supporterklubben, som også Christian Arentz poengterte i sitt tilsvar til TV2.

Må forresten berømme TV2 for å ikke blåse opp saken til noe større enn den faktisk er, noe de har for vane å gjøre for å få flere klikk. Jeg klarer ikke en gang å finne saken lenger ved å lete på nettsiden deres. Istedenfor er en av de mest sette videoene "Ellevilt kok etter VIF-mål"

Jeg regner uansett med at den indre justisen har tredd i kraft og at gutta fikk en real skyllebøtte på bussturen hjem

Ja "vi". Er det ikke sånn man ordlegger seg? "Håper VI får slutt på krigen i Ukraina". Vet det er lenge siden jeg bodde i norgen, men trodde ikke språket hadde forandret seg så mye?
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)