Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lagbygge sesongen 2024/2025
(01-24-2025, 01:17 AM)sorum2 Skreiv: Ønsker meg Morten Ask eller Alexander Bonsaksen som sportssjef (da må han legge opp etter sesongen).

Som ny trener, Todd Bjorkstrand. Alternativt Petter Thoresen om ting rakner på Hamar.

Jeg håper vi er ferdige med å ansette spillere uten erfaring som sportssjef, og at vi kan få inn en med solid erfaring og nettverk.
Svar
(01-25-2025, 02:26 PM)HaraldsPokal Skreiv:
(01-24-2025, 01:17 AM)sorum2 Skreiv: Ønsker meg Morten Ask eller Alexander Bonsaksen som sportssjef (da må han legge opp etter sesongen).

Som ny trener, Todd Bjorkstrand. Alternativt Petter Thoresen om ting rakner på Hamar.

Jeg håper vi er ferdige med å ansette spillere uten erfaring som sportssjef, og at vi kan få inn en med solid erfaring og nettverk.

Godt poeng. Men da må vi utenlands?
Svar
Myrvolds takk til fansen etter VIF-ex

https://www.nitten.no/blogg/myrvolds-tak...entlig-alt
Svar
TV 2 Hockeyprat ny episode mandag. Snakket mye om Myrvold. Som først skrev ny kontrakt som altså rives i to bare et par uker senere. Så hva har skjedd?

VIF skrev i pressemeldingen at Oppøyen skal lede en intern arbeidsgruppe som skal gjøre jobben en sportssjef skal gjøre frem til de har ansatt en ny sportssjef i 100% stilling. 

På Hockeyprat kom det frem at de to andre i arbeidsgruppa er U-20 trener Kim Veisten og A-lagstrener Fredrik Andersson. De sa da, og det tror jeg også, at det må bety at Andersson skal være med videre som hovedtrener. Slik får han være med å bygge sitt eget lag.

Jeg tror ikke at Myrvold som sportssjef ville ha Andersson med videre, men at styret ønsket noe annet. Der er konflikten!?
Svar
(01-28-2025, 02:08 PM)sorum2 Skreiv: TV 2 Hockeyprat ny episode mandag. Snakket mye om Myrvold. Som først skrev ny kontrakt som altså rives i to bare et par uker senere. Så hva har skjedd?

VIF skrev i pressemeldingen at Oppøyen skal lede en intern arbeidsgruppe som skal gjøre jobben en sportssjef skal gjøre frem til de har ansatt en ny sportssjef i 100% stilling. 

På Hockeyprat kom det frem at de to andre i arbeidsgruppa er U-20 trener Kim Veisten og A-lagstrener Fredrik Andersson. De sa da, og det tror jeg også, at det må bety at Andersson skal være med videre som hovedtrener. Slik får han være med å bygge sitt eget lag.

Jeg tror ikke at Myrvold som sportssjef ville ha Andersson med videre, men at styret ønsket noe annet. Der er konflikten!?

Mye mulig du har rett i konklusjonen. Gir mening for meg
Svar
Det er i så fall helt håpløst. Andersson har ingenting å tilføre Vålenga, det ser vi i hver kamp.
Myrvold er en langt enklere kamel å svelge.
Svar
Stemmer dette så er det bare å glemme pokaler inn på Jordal kommende årene. Det er så flaut hvordan denne klubben utvikler seg, bare tapere i styrende posisjoner.
Svar
Jeg lekte også med tanken om at det er et sannsynlig scenario når nyheten om Myrvold sin avgang kom.

Synes det er helt vilt hvis de allerede har bestemt seg for å forlenge med Andersson.
I verste fall er vi på 4.plass etter dagens kamp. Milevis bak Storhamar, ikke bare på tabellen men også i prestasjoner.
Hadde vi bytta hele laget med Storhamar så hadde Petter Thoresen vunnet med dette mannskapet, tror jeg.
Og vi hadde ligget på samme sted.

For øvrig bør dem resignere Olimb så fort som mulig, er vel vår klart beste spiller, fyller 39 år denne uken.
Håper vi ser 2x Olimb på Jordal neste sesong.
Svar
(01-28-2025, 06:03 PM)TreogNitti Skreiv: Jeg lekte også med tanken om at det er et sannsynlig scenario når nyheten om Myrvold sin avgang kom.

Synes det er helt vilt hvis de allerede har bestemt seg for å forlenge med Andersson.
I verste fall er vi på 4.plass etter dagens kamp. Milevis bak Storhamar, ikke bare på tabellen men også i prestasjoner.
Hadde vi bytta hele laget med Storhamar så hadde Petter Thoresen vunnet med dette mannskapet, tror jeg.
Og vi hadde ligget på samme sted.

For øvrig bør dem resignere Olimb så fort som mulig, er vel vår klart beste spiller, fyller 39 år denne uken.
Håper vi ser 2x Olimb på Jordal neste sesong.

Hva om Andersson ble sportssjef. Slik at vi får ny hovedtrener? Bare en tanke som slo meg nå.

Han var General manager i Modo sesongen 09/10 og 10/11. Dette tilsvarer sportssjef.  Fredrik Andersson Team Staff Profile - Elite Prospects
Svar
Finnes det noen mulighet for at man henter hjem igjen Tobias Lindstrøm?
Nummer 5 i poengligaen nå (5 poeng bak lederen), kanskje den beste i ligaen på dropp og vært her i ti år før inkludert flere som kaptein.
Vi burde aldri presset han ut, men nå får vi jo ny sportsdirektør

https://www.nitten.no/blogg/vraket-linds...or-jaevlig
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 13 Gjest(er)