Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - Kongsvinger, Intility, 16. mai kl. 18:00
#41
(05-16-2024, 07:49 PM)Kriger'n Skreiv: Man selger ut Østblokka etter en rævva sesongstart.
Så får man servert dette? Kan dessverre ikke bli mer Vålerenga enn dette

Andreas og gutta er på jobb.
Dessverre er ikke SPORT med samme innsats.

Jokke med gå, han er øverste leder.
Dette er laget han har bygd opp de siste to årene.

Jokke ut, vi får starte der. Og jo, noen må stilles til ansvar.
Jokke har hatt ansvar for alle spillere ut og inn de siste 2 årene. Vi er i Obos, vi sliter i Obos. Og det er strengt talt Jokkes mesterverk. Jeg hadde trua på han sjøl, og var egentlig happy. Men jeg tok feil, det gjorde klubben også.

Kanskje vi skal prøve oss på en profesjonell sportsjef over en fysio og tv ekspert denne gangen?

Enig, han er første mann ut men må ta med seg Bakke.
Forøvrig hadde jeg ønska at det var baller i Østblokka etter denne kampen, og da bare stå igjen og vise sin misnøye.
Hvis man ikke ønsker å pipe, vis hele laget ryggen da. 
Skal man få endringer her, må flere reagere.
Svar
#42
Det mest sjokkerende er egentlig 2.. omgang ble enda verre enn 1. Omgang.
Svar
#43
(05-16-2024, 07:49 PM)Kriger'n Skreiv: Man selger ut Østblokka etter en rævva sesongstart.
Så får man servert dette? Kan dessverre ikke bli mer Vålerenga enn dette

Andreas og gutta er på jobb.
Dessverre er ikke SPORT med samme innsats.

Jokke med gå, han er øverste leder.
Dette er laget han har bygd opp de siste to årene.

Jokke ut, vi får starte der. Og jo, noen må stilles til ansvar.
Jokke har hatt ansvar for alle spillere ut og inn de siste 2 årene. Vi er i Obos, vi sliter i Obos. Og det er strengt talt Jokkes mesterverk. Jeg hadde trua på han sjøl, og var egentlig happy. Men jeg tok feil, det gjorde klubben også.

Kanskje vi skal prøve oss på en profesjonell sportsjef over en fysio og tv ekspert denne gangen?

Det er på tide å begynne med bannere nå! Det må skje endringer! Bare det vi taper på å måtte selge Riisnæs som obos spiller kontra en god eliteseriespiller koster mer enn det koster å sparke Jokke og Bakke
Svar
#44
Jeg er ikke spent på hva Bakke sier engang. Han kommer til å bruke de 4 foregående kampene som en form for fasit, og at dette var en dårlig kamp og kun det.
Så er det hardt arbeid framover, og neste kamp som er fokus.
Svar
#45
Så mye støtte, dette er takken?

Bakke. DRA TIL HÆLVETE VEKK!
Svar
#46
En dårlig prestasjon, men også små marginer. Hadde bare Riisnæs satt en av sine to sjanser i 1. omg.

Savnet av Håkans og Hagen på sitt beste er stort.

Vålerenga i mitt hjerte uansett i hvilken divisjon de spiller ❤
God natt kjære Enga...god natt, god natt...
Svar
#47
Ny taper som styreleder. Ikke å forvente noe spesielt der.
Svar
#48
(05-16-2024, 08:00 PM)Caanradi Skreiv: En dårlig prestasjon, men også små marginer. Hadde bare Riisnæs satt en av sine to sjanser i 1. omg.

Savnet av Håkans og Hagen på sitt beste er stort.

Vålerenga i mitt hjerte uansett i hvilken divisjon de spiller ❤
God natt kjære Enga...god natt, god natt...

Små marginer er det ikke. Se på kampen som helhet.
Vi hadde de 2 sjansene til Riisnæs og frisparket til Kreuz. Vi kan ta med den bommen til Kamara også.
Kongsvinger hadde en rekke sjanser og burde scora langt flere. Sjøeng og Kiil Olsen de eneste som får godkjent idag. Juklerød og Riisnæs var ikke så ille heller, men resten står til stryk.
Svar
#49
På tide at vi har et styre og en eier her som tar litt ansvar nå.
Vi går på lavmål etter lavmål.

Hvor lavt skal vi synke før noen viser handlekraft?
Svar
#50
Nå spyr jeg ut i ren depresjon. Er Borchgrevink god nok? Elsker alt annet ved han, utenom selve greia. Har noen sett Thorvaldsen smile, eller vise glede? Sjøeng med verdensklasseredninger, type Neuer på sitt beste. Dette fiksa du ikke Bakke. Stikk!
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 6 Gjest(er)