Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - Kongsvinger, Intility, 16. mai kl. 18:00
#61
Gladnyhet for mange!
Jeg antar vi får hjemmekamp 16. mai i 2025 også selv om vi spiller i PostNord, men det blir i hvert fall lov å nyte øl under kampen.
Svar
#62
Klubben presterer å skrive at "Kongsvinger spolerte festen". Hva røyker man for å klare fram en sånn overskrift???
Svar
#63
"Styret"? De gjør ingenting, spesielt med DABklovnen fra NRK. Denne klubben er så skakkjørt, med fokus på ALT annet enn sport. Ingen gidder dette.
Svar
#64
(05-16-2024, 09:03 PM)Loffen Skreiv: Klubben presterer å skrive at "Kongsvinger spolerte festen". Hva røyker man for å klare fram en sånn overskrift???

Ha ha. FOR en overskrift. Spillere og trenere skal i hvert fall IKKE ta noe noe ansvar her i gården.
Svar
#65
(05-16-2024, 09:05 PM)Ettlagioslo Skreiv: "Styret"? De gjør ingenting, spesielt med DABklovnen fra NRK. Denne klubben er så skakkjørt, med fokus på ALT annet enn sport. Ingen gidder dette.

Hva mener du med fokus på alt annet enn sport? Det ble liksom en sannhet når Bakke uttalte dette for noen uker siden, men Jobbsjansen og andre fantastiske prosjekter under Vålerenga-paraplyen har ikke skylden i denne sesongstarten. De jobber man med på siden av det sportslige og jeg tror de fleste klubber ønsker å ha slike prosjekter. Uten disse ville vi aldri fått bygge Intility eller fått så mange gode sponsorer som spytter inn markedskroner i klubben.

Det sportslige har INGENTING med disse prosjektene å gjøre og vi kan slutte å snakke om det først som sist. Det sportslige i klubben har gått rett nedover etter at Jokke kom inn. En trivelig type, helt sikkert, men ikke i nærheten av å ha nese for sportslig ledelse. Faktisk usikker på om du i det hele tatt trenger en pratmaker som har spilt fotball på toppnivå i en slik posisjon. Jeg tror man trenger en som samler klubbens sportslige apparat, speidere og junioravdeling på en helt annen måte enn i dag. Det er derfra kulturen skal bygges i det sportslige. 
Jokke er feil mann og bør ikke jobbe lenge i Vålerenga. Ønsker ham lykke til videre i f.eks TV2 men han mener vel ikke selv han har gjort jobben godt nok.

Så har vi fått inn Geir Bakke og i vinter Petter Myhre. De har virkelig ikke mye å jobbe med for spillerstallen er ikke i nærheten av å være styrket. Vi må håpe vi har heng på teten i juli slik at vi kan kvitte oss med innleide spillere som ikke er gode nok og bygge et slagkraftig og ungt lag som kan lage leven uansett hvor de drar. De rutinerte MÅ være gode nok. I dag er hverken Kamara, Kreutzliger, Strand, Hedenstad eller Juklerød gode nok. De skulle jo gå først i krigen. Nå står de som saltstøtter og gjør feil på feil. De unge skaper alt hos oss. 

Jeg mener det må endringer til i neste uke og Bakke/Myhre må tørre
å benke klippekortene som ikke presterer spesielt innleide spillere som ikke presterer.
Svar
#66
Jeg bestemte meg etter fjorårets farse av en sesong at jeg skulle la Vålerenga vinne fire kamper på rad før jeg dro på kamp igjen. Det ser ut til at jeg får en ganske lang pause fra å se på dette laget.

Bakke og Myhre kan jage meg vekk fra tribunen, men ikke fra stadion. Jeg har derfor heller jobbet i kiosken og som billettør på Valle, blant annet idag.

Det har vært interessant å se stadionopplevelsen fra den andre siden. Vi har et veldig hyggelig og tålmodig publikum, både på tribunen og i kioskkøen.

Stemningen på Østblokka er nesten i overkant begeistret. Jeg hørte bare lyden gjennom veggrn i kiosken på Taksitribunen, og trodde vi hadde vunnet greit. Jeg ble veldig overrasket da jeg sjekket resultatet etter kampen.
Svar
#67
Man kan kjefte på Bakke og Jokke, men de gutta vi har bør faktisk « herje» i denne divisjonen.
Hva med disse gutta? Har de ikke ryggrad?
Faen det er faktiskt sånn at man sitter å håper på unggutta som ikke er « marinert» i miljøet her.
Gutta MÅ stå opp NÅ!!!!!
Svar
#68
(05-16-2024, 10:04 PM)Panzer Skreiv: Man kan kjefte på Bakke og Jokke, men de gutta vi har bør faktisk « herje» i denne divisjonen.
Hva med disse gutta? Har de ikke ryggrad?
Faen det er faktiskt sånn at man sitter å håper på unggutta som ikke er « marinert» i miljøet her.
Gutta MÅ stå opp NÅ!!!!!
Jævlig lett å si at vi skal herje, når skal folk forstå at vi har et rimelig begrenset lag? Folk er strålende fornøyd med Strand og harselerer når noen påpeker at han er begrenset. Sannheten er at han er god på å løpe og jobbe, men det stopper også der. Det er faktisk en grunn for at han har rykket ned med Brann og Vålerenga! At han er en av våre beste til tider er mer skremmende enn Strand sin fortjeneste, det sier litt om hvor ille det står til. Kiil Olsen har tatt seg opp og spiller godt i dag, hadde tapt mer uten han i dag. Sjøeng storspiller i dag. Riisnæs er brukbar og Jones var god, hvorfor blir han byttet ut? Det lille vi har kom derfra i andre. Riisnæs og Jukle hadde en god periode i første. Kamara? Skal han spille ti kamper for å komme i form, så har opprykkstoget gått.. Leiesoldaten er bare trist å se på, glimter til ett par ganger eller trist skue. Vi må få inn unggutta som spiller i cup’en, da kan det bli bra. Jeg forstår ikke disponeringene til Bakke!

God 17.mai!
Svar
#69
(05-16-2024, 10:04 PM)Panzer Skreiv: Man kan kjefte på Bakke og Jokke, men de gutta vi har bør faktisk « herje» i denne divisjonen.
Hva med disse gutta? Har de ikke ryggrad?
Faen det er faktiskt sånn at man sitter å håper på unggutta som ikke er « marinert» i miljøet her.
Gutta MÅ stå opp NÅ!!!!!
Svar
#70
Hvorfor Kreuz spiller i stedet for Idumba, er for meg en gåte.
Jeg vet han er venstrebeint, men i dag, kosta han oss to mål.

På det første målet, så mister han mannen sin på corner, som da upressa får heade inn.
På det andre, så bommer han på en nesten-tackling, langt ute på banen og så gidder han faen meg ikke å løpe hjem engang.

Gavepakker til xxx.
Tragisk, i likhet med Strand.

No guts, no glory.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)