Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - Kongsvinger, Intility, 16. mai kl. 18:00
#51
Vi taper faen ikke på marginer! Dette var fullt fortjent til Kongsvinger fra start til slutt. Vi blei fraløpt, utkjempa og pissa på av et lag langt inni skauen. Det kunne fort ha vært både 0-4 og 0-5.

Sjøeng og Riisnæs får godkjent, resten burde fratas to ukers lønn. Jeg har ikke sett makan til dårlig prestasjon.
Kamara kan legge opp. Kreuz bør gis på free transfer. Ambina bør settes på første fly hjem. Og Strand, som det er hevdet at er så god defensivt, hadde årsverste. I begge retninger! Hvordan det er mulig for en som lever av å spille fotball å "dempe" ballen 20 meter rett opp!?! Patetisk!

Men Bakke, han MÅ vekk! Byttene oste av resignasjon. Og når han ikke greier å motivere til annet feilpasninger og labert ferietempo, da kan du forsvinne tilbake til Kanaribyen. Du er tainted!

Og Jokke kan dra til helvete. Jeg skjemmes over at den blærete jåla der sto og kjefta på Rijks på direkten i Lynkampen, og så har han selv levert hodemist i samtlige minutter han har jobba for oss. Han burde vært sikta for grovt bedrageri.
Svar
#52
(05-16-2024, 08:04 PM)Flemmern Skreiv:
(05-16-2024, 08:00 PM)Caanradi Skreiv: En dårlig prestasjon, men også små marginer. Hadde bare Riisnæs satt en av sine to sjanser i 1. omg.

Savnet av Håkans og Hagen på sitt beste er stort.

Vålerenga i mitt hjerte uansett i hvilken divisjon de spiller ❤
God natt kjære Enga...god natt, god natt...

Små marginer er det ikke. Se på kampen som helhet.
Vi hadde de 2 sjansene til Riisnæs og frisparket til Kreuz. Vi kan ta med den bommen til Kamara også.
Kongsvinger hadde en rekke sjanser og burde scora langt flere. Sjøeng og Kiil Olsen de eneste som får godkjent idag. Juklerød og Riisnæs var ikke så ille heller, men resten står til stryk.

Joda, enig med deg, men hadde jo blitt et annet kampbilde om vi hadde fått 1-0.
Svar
#53
Fy faen for et innlegg "idle76"! Det eneste jeg vil si er, JAAA, og takk. Det her er patetisk. Alle ser det? Hvor er planen?
Svar
#54
I dag er det absolutt ingen unnskyldning for denne apatiske og patetiske forestillingen. Greit nok være rådvill før pause, men så å opptre så slapt og uinteressert i 2m omgang skal ikke være mulig. Bjørdal tilbake, Riisnæs inform, 4 seiere på rappen, og så presenterer vi dette...

Var sjeleglad da vi ansatte Bakke og har gitt han masse tid, men nå begynner til og med min tålmodighet å ta slutt. Offisielt mistet troen på opprykk, for dette Kongsvinger-laget var flere ganger bedre enn oss. Hadde det ikke vært for Kiil Olsen hadde det blitt stortap. Ræva!
Svar
#55
Vel, vel... Det var dette jeg fryktet... Nå er det bare å ta en pause for dette laget rykker aldri i verden opp...
Svar
#56
Utrolig nok bare 4 poeng opp til toppen av tabellen.

Men endringer må skje raskt om vi ikke skal bli værende i Obos også neste år.
Kanskje det er best Bakke går og Myhre overtar som hovedtrener.
Mer sans for og tro på han.
En mer engasjert type.

Og håper Håkans er spilleklar igjen snart. Lagets viktigste spiller.
Svar
#57
Vi rykker aldri opp denne sesongen...
Svar
#58
Ingen skal fortelle meg at denne spillertroppen har tro på det Bakke driver med! INGEN!!
Svar
#59
Nok er nok!!
Bakke må gå
Svar
#60
Ballen ligger nå hos styret mener jeg. Enten så tar de action nå eller ikke. Og de må vurderes ut fra det valget de tar. Venter de lenger er hvem som trener oss kun av akademisk interesse.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)