Tråder: 0
Ble medlem: Jan 2025
Omdømme:
0
02-19-2025, 04:53 PM
(Dette innlegget blei sist endra: 02-19-2025, 05:45 PM av engaman.)
(02-19-2025, 04:31 PM)JohnnyJ Skreiv: (02-19-2025, 03:26 PM)NilsDN Skreiv: (02-19-2025, 11:44 AM)Fredmidt Skreiv: Joda, klar over det. Tenkte bare det var rar smalltalk, "for litt over et år siden snakka jeg med noen du kjenner." Hørtes ferskere ut, fikk et håp om en solid backup hvis vi skulle være uheldige og miste AHK.
Jeg tror nok at Jocke og Rosted har holdt kontakten. Og at vi står klare den dagen han har lyst til å reise hjem til Oslo.
Eller så er det så enkelt at sportsdirektøren vår har gjort godt forarbeid før overgangen. Det er helt vanlig praksis å ringe rundt og skaffe referanser
for å få vite om spillerens personlige egenskaper. Tipper Jokke har snakka med flere Brøndby/Lyngby-spillere, og garrantert Heggheim.
Angående Sjåtil-overgangen er det bare jeg som får en vond bismak i munnen?
Gutten har vært Lyn-gutt hele sitt liv, og jeg ble ikke videre imponert etter velkomstintervjuet. Han vil spille for oss fordi vi er i Eliteserien, og sier han vil gjøre sitt beste for alle klubbene han spiller i. Litt vel diplomatisk ovenfor tidligere arbeidsgiver spør du meg. Men hvor stor motivasjon får man av å spille for en klubb du har hatet siden du ble født?
I et scenario der Lyn hadde tilbudt han like mye penger, ville han garrantert ha valgt å dra "hjem" til dem.
Er dette en spiller vi vil ha på laget fremfor Borch som er 100% Vålerenga? For meg er det et klart nei, og jeg merker jeg er veldig skeptisk.
Men Kjetil Wæhler gikk samme veien og endte opp med å bli legende for oss, så jeg håper at han motbeviser meg. Han virker veldig glad og fornøyd med å signere for Vålerenga, og kan også nevnes at agentfirma som Sjåtil bruker er av vår tidligere legende Kjetil Wæhler, så han har nok lagt inn et godt ord om klubben ?
Fra Instagram kontoen til Sjåtil: -Stort å signere for Vålerenga
Ble medlem: Jan 2025
Omdømme:
0
(02-19-2025, 04:31 PM)JohnnyJ Skreiv: (02-19-2025, 03:26 PM)NilsDN Skreiv: (02-19-2025, 11:44 AM)Fredmidt Skreiv: Joda, klar over det. Tenkte bare det var rar smalltalk, "for litt over et år siden snakka jeg med noen du kjenner." Hørtes ferskere ut, fikk et håp om en solid backup hvis vi skulle være uheldige og miste AHK.
Jeg tror nok at Jocke og Rosted har holdt kontakten. Og at vi står klare den dagen han har lyst til å reise hjem til Oslo.
Eller så er det så enkelt at sportsdirektøren vår har gjort godt forarbeid før overgangen. Det er helt vanlig praksis å ringe rundt og skaffe referanser
for å få vite om spillerens personlige egenskaper. Tipper Jokke har snakka med flere Brøndby/Lyngby-spillere, og garrantert Heggheim.
Angående Sjåtil-overgangen er det bare jeg som får en vond bismak i munnen?
Gutten har vært Lyn-gutt hele sitt liv, og jeg ble ikke videre imponert etter velkomstintervjuet. Han vil spille for oss fordi vi er i Eliteserien, og sier han vil gjøre sitt beste for alle klubbene han spiller i. Litt vel diplomatisk ovenfor tidligere arbeidsgiver spør du meg. Men hvor stor motivasjon får man av å spille for en klubb du har hatet siden du ble født?
I et scenario der Lyn hadde tilbudt han like mye penger, ville han garrantert ha valgt å dra "hjem" til dem.
Er dette en spiller vi vil ha på laget fremfor Borch som er 100% Vålerenga? For meg er det et klart nei, og jeg merker jeg er veldig skeptisk.
Men Kjetil Wæhler gikk samme veien og endte opp med å bli legende for oss, så jeg håper at han motbeviser meg.
Nå kan det godt være at Sjåtil er "veldig" Lyn-gutt, men det er ikke alltid slik at man er fanatisk opptatt av en klubb bare fordi man har spilt der. Jeg har en barndomsvenn som spilte på Lyn med nettopp Sjåtil, og Oscar Bobb forøvrig, men jeg vil ikke tro at min kompis bryr seg nevneverdig om Lyn. På samme måte som at jeg ikke tror at absolutt alle med en bakgrunn i barnefotballen i Vålerenga heller er store Vålerenga supportere.
Det kan være Sjåtil fortsatt har et hjerte i Lyn, og at han ser på oss som et mellomsteg i karrieren, men jeg synes ikke man alltid bør regne med at det er tilfellet. For det er det ikke.
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
4
(02-19-2025, 04:31 PM)JohnnyJ Skreiv: Angående Sjåtil-overgangen er det bare jeg som får en vond bismak i munnen?
Gutten har vært Lyn-gutt hele sitt liv.
Er dette en spiller vi vil ha på laget fremfor Borch som er 100% Vålerenga?
Ja, every day! (Hvis han er bedre)
Tråder: 1
Omdømme:
3
(02-09-2025, 09:18 AM)Blue 1978 Skreiv: (02-08-2025, 11:30 PM)Stenzenga Skreiv: Borch er ute en stund
Men hva skjer med spilleren du snakket om @stenz ?Ble det ikke noe av? Skjønte at det var snakk om en back, hva med midtforsvaret? Er det noe som er i ferd med å skje på den fronten?
(02-19-2025, 06:16 PM)Wild Touch Skreiv: (02-19-2025, 04:31 PM)JohnnyJ Skreiv: Angående Sjåtil-overgangen er det bare jeg som får en vond bismak i munnen?
Gutten har vært Lyn-gutt hele sitt liv.
Er dette en spiller vi vil ha på laget fremfor Borch som er 100% Vålerenga?
Ja, every day! (Hvis han er bedre)
Får absolutt ikke vond smak i munnen av dette. Lovende Oslo-gutt som signerer for oss i en posisjon vi behøver. Hva mer kan vi be om. Velkommen Håkon Sjåtil
Tråder: 7
Ble medlem: Feb 2024
Omdømme:
19
Med Sjåtil beviser vi egentlig bare kraft som Oslos klubb. Wæhler, Sørensen, Swift. Nå Sjåtil.
Men. Mye å bevise.
Omdømme:
0
Hvis det skal komme inn flere nå, bør det være en som er udiskutabelt bedre en hva tilsvarende spiller er. Troppen ser fin ut syntes jeg, men man vet aldri hva Jokke drar opp av hatten.
Omdømme:
18
Troppen ser veldig fin ut. Om noen forsvinner ut, som Hammer Kjelsen så åpner det seg selvfølgelig en plass i troppen. Men samtidig så bør vi ha noe plass til unggutter på vei opp fra akademiet også. Så kanskje vi ikke trenger å hente noen når han forsvinner.
Ble medlem: Jan 2024
Omdømme:
9
Igår, 12:19 PM
(Dette innlegget blei sist endra: Igår, 12:31 PM av VIF123.)
(Igår, 09:34 AM)MathisEnga Skreiv: Hvis det skal komme inn flere nå, bør det være en som er udiskutabelt bedre en hva tilsvarende spiller er. Troppen ser fin ut syntes jeg, men man vet aldri hva Jokke drar opp av hatten.
Enig, dette er den mest spennende troppen på mange år.
Jeg tror det sportslige apparatet vil bruke den neste måneden på å forme laget, se hva som fungerer og hvor det er behov for forbedringer. Om det da er nødvendig, gjøre noen justeringer av stallen mot slutten av overgangsvinduet.
Omdømme:
5
(02-19-2025, 10:28 PM)Ettlagioslo Skreiv: Med Sjåtil beviser vi egentlig bare kraft som Oslos klubb. Wæhler, Sørensen, Swift. Nå Sjåtil.
Men. Mye å bevise.
Og Stein Gran - ultra Lyn gutt som var meget bra for oss i glansperioden tidlig på 1980 tallet. Men for å huske han må du antagelig ha sesongkort på Grinebiter tribunen.
Omdømme:
3
Stein Gran kostet oss 130 000 kroner, noe som var overgangsrekord i Norge i 1982. Vi betalte 125 000 for Pål Jacobsen fra HamKam året før.
|