Trådvurdering:
  • 3 stemmer - 3.33 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VAR Tråden
(Igår, 01:47 PM)NilsDN Skreiv:
(04-04-2025, 09:23 PM)Wild Touch Skreiv: Hvis man leter med lykt og lupe.... osv.

De må gjerne legge det ut. Men kanskje mer lurt å bare legge det ut på fotball.no eller noe sånt?

Vet ikke om du er mye innom der jeg, men å bruke X til det der og forvente en saklig diskusjon er vel i beste fall naivt. De har jo til og med laget en rapport om VAR i sosiale medier, der X ikke kom spesielt bra ut sett med VAR-positive øyne.

Jeg har ikke X (twitter). Det jeg mener er: her prøver noen å gjøre noe positivt, så får dem pes for det også. Hvis man absolutt vil finme noe negativt, klarer man det som regel. Det var meningen bak posten min.
Svar
De får ikke pes fra meg. Jeg tror det blir gøy å følge med på den kontoen der.

Men om de faktisk får den saklige diskusjonen de ber om er jeg sterkt tvilende til.

De blir for eksempel ikke skamrost for å ha godkjent Glimts første mål, som alle ser er hands.
Svar
Myyyyye ufine meldinger fra folk på VAR kontoen nå.

Tror kontoen er slettet innen et par uker jeg. De skulle jo poste VAR avgjørelser i pauser og etter kamper. Ingenting fra Glimt kampen er forklart ennå.

Kampen ble 5 min forsinket også fordi VAR systemet ikke var klart før kampstart,ikke imponerende.
Svar
(Igår, 08:13 PM)Glennsoe Skreiv: Myyyyye ufine meldinger fra folk på VAR kontoen nå.

Tror kontoen er slettet innen et par uker jeg. De skulle jo poste VAR avgjørelser i pauser og etter kamper. Ingenting fra Glimt kampen er forklart ennå.

Kampen ble 5 min forsinket også fordi VAR systemet ikke var klart før kampstart,ikke imponerende.

Det skikkelig dårlig. Når dem sier det skal bli bedre er det feil vei å gå. Her må noen skjerpe seg. I vår første match var det en del 50/50 som VAR bare lot dommeren dømme (antagelig for dem ikke kunne se noe dem kunne gjøre annet etter EN reprise) og slik skal det jo være. Skal/burde bare gripe inn hvis det er noe match avgjørende eller HELT galt.
Svar
(Idag, 12:31 AM)Wild Touch Skreiv:
(Igår, 08:13 PM)Glennsoe Skreiv: Myyyyye ufine meldinger fra folk på VAR kontoen nå.

Det skikkelig dårlig. Når dem sier det skal bli bedre er det feil vei å gå. Her må noen skjerpe seg. I vår første match var det en del 50/50 som VAR bare lot dommeren dømme (antagelig for dem ikke kunne se noe dem kunne gjøre annet etter EN reprise) og slik skal det jo være. Skal/burde bare gripe inn hvis det er noe match avgjørende eller HELT galt.

Får håpe at dommerne vet det da. For i fjor venta de på VAR istedenfor å blåse.

Og jeg er helt enig, VAR burde bare ta det absolutte minimum nødvendig. Og så får man være uenige om at det er smart å bruke 17+ mill i året for noe som knapt skal brukes.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 15 Gjest(er)